• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Design to Grow : How Coca Cola learned to Combine Scale & Agility. (And How You Can Too) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Design to Grow : How Coca Cola learned to Combine Scale & Agility. (And How You Can Too)

ISBN-13: 9780241198384 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Butler David;Tischler Linda
Design to Grow : How Coca Cola learned to Combine Scale & Agility. (And How You Can Too) Butler David Tischler Linda 9780241198384 Penguin Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Design to Grow : How Coca Cola learned to Combine Scale & Agility. (And How You Can Too)

ISBN-13: 9780241198384 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Butler David;Tischler Linda
cena 81,93
(netto: 78,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 81,26
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Tomorrows business winners need two things: scale and agility. The answer to both is design.For over a century, The Coca-Cola Company has used design to scale its flagship brand to over 200 countries. And in recent years it has sustained that growth while becoming even more agile - something most established businesses struggle with.In Design to Grow, Coca-Colas vice president of Innovation and Entrepreneurship David Butler gives an unprecedented behind-the-scenes look at Coca-Colas design-led strategy for growth. He shows how any business can use the same approach to get to the next level.Clear and actionable, this book is a must-read for leaders, creatives and entrepreneurs.A handy blueprint for how any company can use design to stay ahead of the competition The TimesReading Design to Grow has caused me to think differently about my company. I am confident it will do the same for how you think about yours Tim Brown, CEO of IDEO

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Penguin Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780241198384
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
256
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
13.1 x 19.7 x 1.8
Oprawa:
Miękka

What explains Coca-Cola's worldwide market dominance? David Butler and Linda Tischler argue that it's a result of attention to design details at every level of the organization, in every product line, in every country, by every employee. Whatever the size of your enterprise, you'll find in this book a master class in problem-solving, in cross-cultural marketing, and in decision-making Daniel H. Pink, author of TO SELL IS HUMAN and DRIVE

David Butler is the vice president of Innovation and Entrepreneurship at The Coca-Cola Company and is responsible for Coca-Cola's Accelerator Program designed to generate early-stage, high-growth startups. Under David's leadership, Coca-Cola has been awarded numerous design awards including the prestigious Grand Prix from the Cannes Lions International Advertising Festival among others. In 2009, David was recognized by Fast Company as a "Master of Design" and by Fortune for its 2013 Executive Dream Team. David is a member of the World Economic Forum's Global Agenda Council on Design and Innovation.

Linda Tischler is an award-winning editor at Fast Company magazine where she writes about the intersection of design and business. She helped launch the web's largest design site, FastCoDesign.com.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia