• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Design for Personalisation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Design for Personalisation

ISBN-13: 9780367669881 / Angielski / Miękka / 2020 / 214 str.

Iryna Kuksa; Tom Fisher
Design for Personalisation Iryna Kuksa Tom Fisher 9780367669881 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Design for Personalisation

ISBN-13: 9780367669881 / Angielski / Miękka / 2020 / 214 str.

Iryna Kuksa; Tom Fisher
cena 165,11
(netto: 157,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 161,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The principle of personalisation appears in a range of current debates among design professionals, healthcare providers, and educationalists about the implications of new technologies and approaches to consumer sovereignty for "mass" provision. The potential of new technologies implies systems of provision that offer bespoke support to their use

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Service
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367669881
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
214
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

INTRODUCTION: Design and Personalisation: By a Person or for a Person?



Iryna Kuksa and Tom Fisher



PART ONE: Personalising consumption, retail and digital spaces



1. Personalisation and Fashion Design



Tony Kent



2. Making it Mine: Personalising Clothes at Home



Amy Twigger Holroyd



3. Wearable Technology as Personalised Fashion: Empowering or Oppressive?



Conor Farrington



Part Two: Personalising communication, marketing and manufacture



4. Who is really in control? Pitfalls on the Path to Personalisation and Personality



Jon Oberlander



5. What Will Designers Do when Everyone can be a Designer?



Matt Sinclair



6. The History and Application of Additive Manufacturing for Design Personalisation



Guy Bingham



Part Three: Personalising health



7. The 4 Ps: Problems in Personalising a Public Service (A Personal View of Personalisation in the NHS)



Kath Checkland



8. Designing for Personalisation in Predictive and Preventive Medicine



Olga Golubnitschaja, Heinz Lemke, Marko Kapalla and Tony Kent



9. Towards a Person-Centred Approach to Design for Personalisation



Sarah Kettley, Richard Kettley and Rachel Lucas



Conclusion: What Happens Next? Themes and Principles for a Personalised Future



Tom Fisher and Iryna Kuksa

Iryna Kuksa is a Senior Research Fellow in Art and Design at Nottingham Trent University, UK. In her research, Iryna investigates the challenges, and opportunities, encountered by scholars, practitioners and educators in using immersive virtual environments and in applying 3D visualisation as research methodology. Her broad research interests enable her to make creative and inventive connections between various areas of knowledge, identifying exciting research questions and methodologies.  



Tom Fisher is a Professor of Art and Design Research in the School of Art and Design at Nottingham Trent University, UK. His academic background combines Art History, Design and Sociology and he has led research funded by the AHRC on industrial heritage, innovation in relation to new textile technologies and for Defra on sustainable clothing. He is a member of the Design Research Society Council and leads the Special Interest Group OPEN (Objects, Practices, Experiences, Networks). His current research seeks to deepen connections between Design and research in the human sciences by focusing on skills in material practices.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia