• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Design With Purpose » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Design With Purpose

ISBN-13: 9786203288698 / Angielski / Miękka / 2025 / 72 str.

Bryan Amaru Castillo Gutiérrez; María Isabel Domínguez Garay
Design With Purpose Castillo Gutiérrez, Bryan Amaru, Domínguez Garay, María Isabel 9786203288698 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Design With Purpose

ISBN-13: 9786203288698 / Angielski / Miękka / 2025 / 72 str.

Bryan Amaru Castillo Gutiérrez; María Isabel Domínguez Garay
cena 196,82 zł
(netto: 187,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book "Design With Purpose: Buildings that Reflect the Identity of Major Brands" explores how global companies use architecture as a strategic tool to express their identity and values. Featuring iconic cases such as Apple, Google, and Starbucks, it analyzes how built spaces can be vehicles for emotionally connecting with employees, customers, and communities. Through six chapters, it covers topics such as the relationship between design and brand, the use of sustainable materials, cultural adaptation, and future trends in corporate architecture. It also highlights examples of iconic buildings that integrate innovation, sustainability and local culture, showing how architectural design can positively impact public perception, user experience and the environmental responsibility of brands. The book is intended for architects, designers, entrepreneurs and branding specialists interested in understanding how architecture can be a bridge between corporate identity and global culture.

Kategorie BISAC:
Architecture > Architektura
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786203288698
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
72
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia