• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Design Thinking Research: Making Design Thinking Foundational » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Design Thinking Research: Making Design Thinking Foundational

ISBN-13: 9783319367729 / Angielski / Miękka / 2016 / 290 str.

Hasso Plattner; Christoph Meinel; Larry Leifer
Design Thinking Research: Making Design Thinking Foundational Plattner, Hasso 9783319367729 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Design Thinking Research: Making Design Thinking Foundational

ISBN-13: 9783319367729 / Angielski / Miękka / 2016 / 290 str.

Hasso Plattner; Christoph Meinel; Larry Leifer
cena 685,93
(netto: 653,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 655,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book summarizes the results of Design Thinking Research carried out at Stanford University in Palo Alto, California, USA and Hasso Plattner Institute in Potsdam, Germany.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Production & Operations Management
Computers > Software Development & Engineering - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Understanding Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319367729
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000408351
Ilość stron:
290
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Tools and Techniques for Improved Team Interaction.- Part II: Creativity and Creative Confidence.- Part III: Measuring Design Thinking.- Part IV: Documentation and Information Transfer in Design Thinking Processes.

What is the actual impact of design thinking? Which tools and techniques could conceivably improve team interaction in design processes? What influences creativity? And how can information be secured? These are just a few of the questions that were addressed by research teams from Stanford University, USA, and the Hasso Plattner Institute for Software Systems Engineering, Potsdam, Germany, within their joint Design Thinking Research Program.

Scientists from both institutions have been studying the user-centric innovation method of design thinking for many years now to gain a deep, evidence-based understanding of its underlying principles and functioning. The outcome of their studies, experiments and investigations in the sixth program year are summarized in this volume. Again research covers a diverse range of design thinking domains. The aim, however, is not only to advance design thinking theory and knowledge within the research community. Rather the program strives to ultimately improve design practice and education by gathering scientific evidence that supports design activities.

The first part of this book presents tools and techniques for improved team interaction that have been investigated and developed by the research teams. Creativity and creative confidence as central factors in design thinking are the focus of the second part. The book continues with investigations on the actual impact of design thinking and conceivable metrics. The fourth and final part of the book addresses issues of documentation and information transfer in innovation processes.

By taking the understanding of innovation to a new level that is relevant to all disciplines, our research provides a significant contribution toward making design thinking a foundational science.

Meinel, Christoph Meninel, University of Trier, Germany.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia