• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Design Research on Learning and Thinking in Educational Settings: Enhancing Intellectual Growth and Functioning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Design Research on Learning and Thinking in Educational Settings: Enhancing Intellectual Growth and Functioning

ISBN-13: 9780415880503 / Angielski / Twarda / 2011 / 312 str.

David Yun Dai;¬Abar;¬Abar
Design Research on Learning and Thinking in Educational Settings: Enhancing Intellectual Growth and Functioning Dai, David Yun 9780415880503 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Design Research on Learning and Thinking in Educational Settings: Enhancing Intellectual Growth and Functioning

ISBN-13: 9780415880503 / Angielski / Twarda / 2011 / 312 str.

David Yun Dai;¬Abar;¬Abar
cena 777,25
(netto: 740,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The key question this book addresses is how to identify and create optimal conditions for the kind of learning and development that is especially important for effectively functioning in the 21st century. Taking a new approach to this long-debated issue, it looks at how a design research-based science of learning (with its practical models and related design research) can provide insights and integrated models of how human beings actually function and grow in the social dynamics of educational settings with all their affordances and constraints.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Research
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Educational Psychology Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415880503
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000280821
Ilość stron:
312
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Dedication  Preface  1. From Smart Person to Smart Design: Cultivating Intellectual Potential and Promoting Intellectual Growth through Design Research, David Yun Dai  2. Intelligent Action as a Shared Accomplishment, Melissa Gresalfi, Sasha Barab, and Amanda Sommerfeld  3. The Interplay of Creative and Critical Thinking in Instruction, Judith A. Langer  4. Developing Validity and Reliability Criteria for Assessments in Innovation and Design Research Studies, Anthony E. Kelly  5. Design Research and Twice Exceptional Children: Toward an Integration of Motivation, Emotion and Cognition Factors for a Technology-based Intervention, Brenda Bannan  6. Designing a Learning Ecology to Support the Development of Rational Number: Blending Motion and Unit Partitioning of Length Measures, Richard Lehrer and Erin Pfaff  7. The Productive Disciplinary Engagement Framework: Origins, Key Concepts, and Developments, Randi A. Engle  8. Designing Adaptive Collaboration Structures for Advancing the Community’s Knowledge, Jianwei Zhang  9. Trajectories of Participation and Identification in Learning Communities Involving Disciplinary Practices, Joseph L. Polman  10. Does Playing the World of Goo Facilitate Learning? Valerie J. Shute, and Yoon Jeon Kim  Epilogue: Where Are We, and Where Are We Going?, David Yun Dai, Jianwei Zhang, and Zheng Yan  About the Editor and Authors

David Yun Dai is Associate Professor of Educational Psychology and Methodology, Department of Educational and Counseling Psychology, University at Albany, State University of New York.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia