• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Der Viralitätseffekt in den zeitgenössischen russischen Medien » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Der Viralitätseffekt in den zeitgenössischen russischen Medien

ISBN-13: 9786203971354 / Niemiecki / Miękka / 56 str.

Eugenia Semenova
Der Viralitätseffekt in den zeitgenössischen russischen Medien Semenova, Eugenia 9786203971354 Verlag Unser Wissen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Der Viralitätseffekt in den zeitgenössischen russischen Medien

ISBN-13: 9786203971354 / Niemiecki / Miękka / 56 str.

Eugenia Semenova
cena 160,58
(netto: 152,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Mit der Entwicklung des Zugangs zum globalen Netz hat sich das Internet eine Nische unter den Medien geschaffen. Heute können wir feststellen, dass eine neue Art von Medien entstanden ist - Online-Medien, deren Verbreitungsmedium die sozialen Netzwerke geworden sind. Millionen von Menschen verlieren das Interesse an herkömmlichen Informationsquellen, nutzen immer weniger traditionelle Fernsehprodukte und sehen sich lieber Fernsehsendungen im Internet an. Heutzutage verlagert sich das Publikum aktiv in die sozialen Medien, und die elektronischen Medien folgen diesem Trend. Aber damit sich Inhalte gut verkaufen, müssen sie mit einem Informations-"Virus" infiziert sein, den der Leser an seine Freunde und Bekannten im Online-Bereich weitergibt. Dies wird traditionell als das Ziel der SMM-Technologie angesehen, aber daraus ergibt sich das Phänomen des "Viralitätseffekts", dessen Wirksamkeit durch die Wahl relevanter Themen und die Kommunikationsarbeit des Senders erreicht wird, was wiederum die unterbewusste Wahl des Publikums beeinflusst.

Wydawca:
Verlag Unser Wissen
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786203971354
Ilość stron:
56
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Semenova, Eugenia Semenova Evgenia Konstantinovna - Nordkaukasische Föderale Universität, Institut für Geisteswissenschaften, Abteilung für Journalismus.

Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia