• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj siÄ™

Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piÄ™kna
 [1857847]

  wiÄ™cej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• DzieciÄ™ca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• SÅ‚owniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• PodrÄ™czniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w jÄ™zyku ukraiÅ„skim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models

ISBN-13: 9783639199758 / Angielski / MiÄ™kka / 2009 / 396 str.

Juan Carlos Gazquez-Abad
Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models Gázquez-Abad, Juan Carlos 9783639199758 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Demand heterogeneity and interbrand competition : An empirical analysis using choice models

ISBN-13: 9783639199758 / Angielski / MiÄ™kka / 2009 / 396 str.

Juan Carlos Gazquez-Abad
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Consumers'' decisions are actually becoming more complicated. Consumers are not homogeneous; they differ from each other in their preferences, their experiences, their sociodemographical characteristics. Coupled with the increasing competition in Fast Moving Consumer Goods'' sector, a very complicate framework arises. In this context, brands need to reach consumers'' mind in order to be chosen from a large choice set. in this book, we analyse how heterogeneity influences consumer choice behavior and how it can be measured. In this respect, aspects such as the influence of price, price promotions, store flyers, discounts and differences in loyalty behavior are taken into account. Arising from this framework, we aditionally analyze how brands compete for consumers'' mindspace. in order to do so, this book uses multinomial logit approach based on olive oil scanner choice data extracted from a hypermarket belonging to an international distribution group located in the South of Spain.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639199758
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
396
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka

Juan Carlos Gázquez-Abad (PhD.) is Prof.of Marketing at the University of Almería (Spain).He has published in all Spanish Marketing Journals, as well as The Services Industries Journal, Managing Service Quality, Agribusiness, The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, and has presented papers in several conferences.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatnoÅ›ci

Zobacz:

  • KsiÄ™garnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOÅšCI | USTAWIENIA PRYWATNOÅšCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia