• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Demand-Driven Business Strategy: Digital Transformation and Business Model Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Demand-Driven Business Strategy: Digital Transformation and Business Model Innovation

ISBN-13: 9781032127668 / Angielski / Miękka / 2022 / 180 str.

Cor Molenaar
Demand-Driven Business Strategy: Digital Transformation and Business Model Innovation Cor Molenaar 9781032127668 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Demand-Driven Business Strategy: Digital Transformation and Business Model Innovation

ISBN-13: 9781032127668 / Angielski / Miękka / 2022 / 180 str.

Cor Molenaar
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explains the ways of transforming business models from supply driven to demand driven through digital technologies and big data analytics. It covers important topics such as digital leadership, the role of Artificial Intelligence, and platform firms and their role in business model transformation.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Structural Adjustment
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Business and Digital Transformation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032127668
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000841172
Ilość stron:
180
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'Cor's analysis [gives] us insights of what is happening at a macro-economic level worldwide level, at the same time bringing us at arm's length of what is happening both at the customer's side and the business side so close by.'

Dr. Sofie Geeroms, Managing Director, BeCommerce, Belgium

'In the retail arena where my business is competing, changes are rapid and disruptive and this calls for connecting with communities in new ways. Digitisation, technology and data management all play a critical role in this transformation. This book will show you how you can use it to create a competitive edge!'

Giovanni Colauto, CEO, de Bijenkorf department stores, The Netherlands

1. Introduction  2. Demand-Driven Versus Supply-Driven  3. Shifting from a Supply-Driven to a Demand Driven Economy: Digitalization  4. Community-Based Digital Business Models: Platforms  5. Machine learning: The Role of Artificial Intelligence in a Demand-Driven Model  6. Transforming Existing Business to Succeed in a Demand-Driven Economy  7. Building a Demand-Driven Business Model  8. Marketing in a Demand-Driven Economy: Data as Competitive Advantage  9. Transforming Organizations: From Digital to Demand-Driven  10. The New Playground for Organizations  11. Competition and Technology  12. The Road Ahead  13. Practical Research: Product-as-a-Service in Practice  14. Business Models and Comparison

Cor Molenaar is Professor at Rotterdam School of Management, Erasmus University, The Netherlands.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia