• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum

ISBN-13: 9781783305490 / Angielski / Miękka / 2023

Rachel Mackay
Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum Rachel Mackay 9781783305490 Facet Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum

ISBN-13: 9781783305490 / Angielski / Miękka / 2023

Rachel Mackay
cena 169,63
(netto: 161,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The book discusses the process of delivering a visitor from beginning to end; from opening a new visitor offer and building a team through to future planning and strategies for development.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Museum Administration and Museology
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
Facet Publishing
Seria wydawnicza:
MGES Museum and Gallery Essentials
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781783305490
Rok wydania:
2023
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka

Section 1. Creating the Visitor Experience 1. Recruiting Your Visitor Experience Team 2. Delivering a Great Induction 3. Volunteering and the Visitor Experience 4. Visitor Journey Mapping 5. Ticketing, Capacities and Crowd Management Section 2. Managing the Visitor Experience 6. Operational Procedures 7. Performance Management 8. Emotion and the Visitor Experience 9. Guided Tours 10. Crisis Management Section 3. Developing the Visitor Experience 11. Advocating for the Visitor Experience 12. Measuring the Visitor Experience 13. Creating a Visitor Experience Strategy 14. Continuing Development and Engagement 15. Innovation and Visitor Experience Teams 16. Change Management

Rachel Mackay was born in Dundee, Scotland. After starting out in museum cafés, she moved to London in 2009 and carved out a career developing and delivering the visitor experience in roles at Madame Tussauds, the Natural History Museum, and Kew Palace. Rachel runs a web resource for museum professionals focused on operations and Visitor Experience planning at threcoveryroomblog.com, for which she was shortlisted for a Museums and Heritage Award in 2021. Today, Rachel is the Head of Hampton Court Palace for Historic Royal Palaces, where she oversees operational and experience delivery for visitors to Henry VIII's iconic pleasure palace.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia