• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Definition und Historie der Marke » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Definition und Historie der Marke

ISBN-13: 9783640275823 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 28 str.

Arne Hellwig
Definition und Historie der Marke Arne Hellwig 9783640275823 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Definition und Historie der Marke

ISBN-13: 9783640275823 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 28 str.

Arne Hellwig
cena 152,93 zł
(netto: 145,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Soziologie - Konsum und Werbung, Note: 1,9, Justus-Liebig-Universitat Giessen (Institut fur Soziologie), Veranstaltung: Soziolgie des Konsums, 13 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Anmerkungen: Die Arbeit gehorte trotz der nicht sehr guten Bewertung zu den besten abgegebenen Arbeiten und wurde vom Dozenten gelobt. Die Arbeit gibt einen guten Uberblick uber die Enstehung beziehungsweise Historie der Marke um dann zu einer interdisziplinaren Markendefinition zu gelangen., Abstract: Marken sind ein allgegenwartiger Bestandteil unserer Wirtschafskultur (vgl. Langner: 2004: 109). Egal ob auf grossflachigen Werbetafeln oder beim Einkauf jeder Art von Produkten. Marken sind allgegenwartig und erfullen diverse Funktionen. So stiften Marken beispielsweise Vertrauen zwischen dem Verbraucher und dem Hersteller. (vgl. Hellmann 2007: 51) Eine Marke als Marke zu identifizieren fallt den meisten Konsumenten nicht sonderlich schwer. Bereits Kleinkinder konnen Markenlogos identifizieren und die zugehorige Produktkategorie benennen (vgl. Esch 2005: 7). Der Konsument ist am Entstehen und Bestehen einer Marke beteiligt. Der Begriff des Storytelling" beschreibt in diesem Zusammenhang, wie Marken erst durch das Gesprach der Konsumenten uber Marken zu Marken werden und als Marke bestehen bleiben (vgl. Hellmann 2007: 64-65). Trotz des relativ genauen Wissens der Konsumenten welche Produkte als Marke bezeichnet werden konnen und der Mitwirkung des Konsumenten an der Markenbildung, fallt es schwer Kriterien zu benennen nach denen sich der Begriff der Marke definieren lasst. Es stellt sich die Frage inwiefern sich der Begriff Marke definieren lasst? Ziel dieser Arbeit ist es den eher diffusen Begriff der Marke zu definieren und aus verschiedenen Perspektiven zu untersuchen. Dabei soll die Frage beantwortet werden, wie sich die Marke erfassen beziehungsweise definieren kasst. Im ersten Teil dieser Arbeit wird die geschichtliche

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640275823
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia