• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

ISBN-13: 9780367479374 / Angielski / Twarda / 2020 / 106 str.

Annarita Sorrentino
Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences Annarita Sorrentino 9780367479374 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

ISBN-13: 9780367479374 / Angielski / Twarda / 2020 / 106 str.

Annarita Sorrentino
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge-Giappichelli Studies in Business and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367479374
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000836446
Ilość stron:
106
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of figures and tables Introduction 1. From behaviours to experiences 1.1. Consumer behaviours 1.1.1. Factors influencing behavioural choices 1.1.2. The post-modern consumption paradigms 1.1.3. The linear consumer journey 1.2. Satisfaction, value and experience 1.2.1. An experiential perspective on value creation 1.3. The circular consumer journey 1.3.1. The role of emotions 1.3.2. Towards memorable experiences 2. Ecclectic approaches to measure consumers responses 2.1 Understanding behavioural bias 2.1.1. The behavioural layer 2.1.2. The declared layer 2.1.3. The perceived layer 2.2. Using big data to understand what people do 2.3. The survey as tool to measure what people say 2.4. Neuromarketing to capture what people feel: setting the scene (for chapter 3) 3. Neuromarketing to discover the small insights 3.1. Marketing and neuroscience 3.2. Consumer neuroscience and consumer theory 3.3. Applications of consumer neuroscience 3.4. Neuromarketing and branding 3.5. Research in consumer neuroscience VIII Defining, measuring and managing consumer experiences 3.6. Most common methods and devices used during a typical neuro- marketing experiment 3.6.1. Biometric indicators 3.7. How neuroscience can help marketing research 4. Managing consumer centricity (By Myriam Caratù) 4.1. From consumers to people 4.2. Towards an experience-oriented approach 4.2.1. Designing experiences 4.2.2. Managing the consumer experience 4.2.2.1. Physical stimuli 4.2.2.2. Digital stimuli 4.2.2.3. The effects of advertising 4.3. Measuring behavioural responses 4.4. Implementing customer experience management: setting the scene (for chapter 5) 5. Customer experience management (CEM). State-of-the-art and best practices 5.1. Introduction 5.2. Aims and methodology 5.3. Measuring CEM from the firm’s perspective 5.3.1. The four patterns model 5.3.2. The six pillars model 5.4. State-of-the-art of the CEM implementation 5.5. Case studies 5.5.1. The case of Mediolanum bank 5.5.2. The case of Paganella Top Experiences (PTE) 5.5.2.1. PTE strategic model 5.5.3. The case of Mediterranean Shipping Company (MSC) 5.5.3.1. The MSC endless consumer journey 5.6. Discussion Conclusions References

Annarita Sorrentino is Assistant Professor of Management at the Department of Management and Quantitative Studies of University of Naples Parthenope, Italy.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia