• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Decisively Digital: From Creating a Culture to Designing Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Decisively Digital: From Creating a Culture to Designing Strategy

ISBN-13: 9781119737285 / Angielski / Miękka / 2021 / 400 str.

Loth
Decisively Digital: From Creating a Culture to Designing Strategy Loth, Alexander 9781119737285 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Decisively Digital: From Creating a Culture to Designing Strategy

ISBN-13: 9781119737285 / Angielski / Miękka / 2021 / 400 str.

Loth
cena 96,90
(netto: 92,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Business & Economics > Industries - Computers & Information Technology
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781119737285
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
400
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.35 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

About the Author ivAcknowledgments vForeword by Bernard Marr xiIntroduction xiiiPart I: Digital Strategy 1Chapter 1: Introduction to Digital Strategy 3Strategic Topics 4Culture 5Collaborative Culture 6Data-Driven Decision-Making 6Citizen Data Science 7Maker Culture 7Impact 8Digital Capabilities 9Completing Your Digital Strategy Big Picture 10Impact Venn 11Digital Maturity and Organizational Readiness 12Digital Maturity Assessment 13Endnotes 16Part II: Digital Culture and Modern Work 19Chapter 2: Elissa Fink: How to Charge a Brand with Culture 21Key Takeaways 31Endnotes 31Chapter 3: Patrick Kirchgäßner: Making Invaluable Pools of Information Accessible and Searchable 33Key Takeaways 40Chapter 4: Edna Conway: Protecting the Modern Workplace from Cyber Threats and Compliance Risks 41Key Takeaways 48Endnotes 48Chapter 5: Florian Ramseger: The Future of the Digital Society 49Key Takeaways 71Endnotes 71Chapter 6: Corporate Social Network to Drive Collaborative Culture as Key Enabler for Modern Work 73Best-of-Breed vs. Best-of-Suite 74Corporate Social Network 74Following the Collaboration Framework 75Driving Adoption 76Key Takeaways 77Endnotes 77Part III: Data Democracy and Analytics 79Chapter 7: Yilian Villanueva Martinez: Visual Analytics as Strategic Asset 81Key Takeaways 89Chapter 8: Jordan Morrow: Bringing Data Literacy to the World 91Key Takeaways 100Chapter 9: Lee Feinberg: Turn Data Visualization and Data Literacy into Strategic Functions 103Key Takeaways 113Endnote 114Chapter 10: Sarah Burnett: Fostering a Data-Driven Culture at a Large Global Financial Organization 115Key Takeaways 122Part IV: Big Data Processing and Cloud Computing 123Chapter 11: Mark Kromer: Leveraging Big Data Analytics and Cloud Platforms for the Next-Generation Data Strategy 125Key Takeaways 135Chapter 12: Dr. Henna A. Karna: Racing to Last Place -- The Criticality of an End-to-End Data Strategy 137Key Takeaways 153Chapter 13: Mohamed Abdel Hadi: The Future of Data-Driven Business 155Key Takeaways 164Endnote 164Chapter 14: Tatyana Yakushev: Data Visualizations and Cloud-Powered AI as Strategic Assets for Next-en Analytics 165Key Takeaways 177Endnotes 177Chapter 15: Kerem Tomak: Designing a Digital Strategy for the Financial Sector 179Key Takeaways 188Endnotes 188Chapter 16: Christy Marble: Connecting the Dots Across the Customer Lifecycle 191Key Takeaways 208Endnotes 209Chapter 17: Data Strategy as an Essential Component of the Digital Transformation Journey 211Three Elements of a Data Strategy 212Big Data 213Analytics 213Decision-Support Tools 215Result 215Chief Digital Officer as Key Driver of the Data Strategy 216Key Takeaways 216Endnotes 217Part V: Artificial Intelligence 219Chapter 18: Bora Beran: Vast Amounts of Data Are Key for AI and Automation 221Key Takeaways 232Endnotes 233Chapter 19: Andreas Kopp: Responsible AI in Practice 235Key Takeaways 253Endnotes 253Chapter 20: Cameron Turner: Understanding the Future with Explainable AI 255Key Takeaways 266Chapter 21: Patrick Glauner: Everyone Needs to Acquire Some Understanding of What AI Is 267Key Takeaways 280Endnotes 281Chapter 22: Vladimir Alexeev: Natural Language Processing and the Human Factory Empathy 283Key Takeaways 292Endnotes 293Part VI: Process Automation, Blockchain, and The Internet of Things (IOT) 295Chapter 23: Derek Roos: Fully Leveraging Your Human Capital 297Key Takeaways 305Chapter 24: André Rabold: How Digital Culture and IoT Disrupt Our Future 307Key Takeaways 320Endnote 320Chapter 25: Ian Choo: The Distributed Ledger Revolution 321Key Takeaways 333Endnote 334Chapter 26: Sofie Blakstad: Blockchain as a Critical Enabler Toward the Ecosystem Economy 335Key Takeaways 354Endnotes 355Chapter 27: Sven Sommerfeld: Robotic Process Automation (RPA) and Hyper Automation Transform Today's Business 357Key Takeaways 367Endnote 367Appendix: Reciprocity: Answering Some of My Own Questions 369In 10 Years, What Do I Think Our Work Will Look Like? 370What Are My Favorite Apps, Tools, or Software That I Can't Live Without? 371Do I Have a Smart Productivity Hack or Work-Related Shortcut? 372What Is the Best Advice I Have Ever Received? 373Key Takeaways 373Endnotes 374Index 375

ALEXANDER LOTH is a digital strategist with a background in computational nuclear research, executive advisor at Microsoft, and co-founder of the fintech advisory Futura Analytics. For more than 12 years, he has advised leading companies undergoing digital transformation. Alexander has an MBA from the Frankfurt School of Finance & Management, where he is also lecturer on the subject of the Digital Society.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia