• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Decision Equity: The Ultimate Metric to Connect Marketing Actions to Profi Ts » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Decision Equity: The Ultimate Metric to Connect Marketing Actions to Profi Ts

ISBN-13: 9781606491935 / Angielski / Miękka / 2011 / 198 str.

Kumar
Decision Equity: The Ultimate Metric to Connect Marketing Actions to Profi Ts Kumar, Piyush 9781606491935  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Decision Equity: The Ultimate Metric to Connect Marketing Actions to Profi Ts

ISBN-13: 9781606491935 / Angielski / Miękka / 2011 / 198 str.

Kumar
cena 84,50 zł
(netto: 80,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 84,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

More than even before, marketers need to justify their decisions by linking them to the corporate bottom line. While this is a challenging task, what makes it more daunting is the absence of a systematic approach and an overarching metric to help make fi nancially sound marketing decisions. In this new book, Kumar and Gupta resolve both problems. They introduce breakthrough thinking around the fi nancial consequences of marketing actions and propose decision equity as the ultimate metric to connect marketing strategies to fi nancial success. Using numerous case studies from small fi rms to global conglomerates, they provide a comprehensive and robust framework for implementing a decision equity-based strategic approach within an organization. The authors build a compelling case for fact-based decision making and illustrate the power of cross- functional participation in strategic problem solving. They provide a step- by- step approach to build decision equity-based systems within fi rms. They show how organizations can win and achieve their strategic vision by developing a linkage orientation and learning how to connect their Actions to Profits.

More than even before, marketers need to justify their decisions by linkingthem to the corporate bottom line. While this is a challenging task,what makes it more daunting is the absence of a systematic approachand an overarching metric to help make fi nancially sound marketingdecisions.In this new book, Kumar and Gupta resolve both problems. Theyintroduce breakthrough thinking around the fi nancial consequences ofmarketing actions and propose decision equity as the ultimate metric toconnect marketing strategies to fi nancial success. Using numerous casestudies from small fi rms to global conglomerates, they provide a comprehensiveand robust framework for implementing a decision equity-basedstrategic approach within an organization.The authors build a compelling case for fact-based decision makingand illustrate the power of cross- functional participation in strategicproblem solving. They provide a step- by- step approach to build decisionequity-based systems within fi rms. They show how organizations can winand achieve their strategic vision by developing a linkage orientation andlearning how to connect their Actions to Profits.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606491935
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
198
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia