• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Death in a Consumer Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Death in a Consumer Culture

ISBN-13: 9780367278953 / Angielski / Miękka / 2019 / 328 str.

Susan Dobscha
Death in a Consumer Culture Susan Dobscha 9780367278953 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Death in a Consumer Culture

ISBN-13: 9780367278953 / Angielski / Miękka / 2019 / 328 str.

Susan Dobscha
cena 222,50
(netto: 211,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Organised into four sections covering: The Death Industry; Death Rituals and Consumption; Death and the Body and Critiques of the Death-Consumption Link, Death in Consumer Culture presents the broadest array of research on the topic of death and consumer behaviour across disciplinary boundaries.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Śmierć i umieranie
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367278953
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
328
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface  Part I: The Death Industry 1. Proclaiming Modernity in the Monument Trade: Barre Granite, Vermont Marble and national advertising, 1910-1932  2. The Marketing of a Siege: Leningrad vs. Sarajevo- memorializing death and despair  3. Marketing Death through Erotic Art  4. Authenticity, Informality and Privacy in Contemporary New Zealand Post-Mortem Practices  5. Custody of the Corpse: Controlling alkaline hydrolysis in US death care markets  Part II: Death Rituals and Consumption 6. Death, Ritual and Consumption in Thailand: Insights from The Pee Ta Kohn Hungry Ghost Festival  7. Ritual, Mythology, and Consumption After a Celebrity Death  8. Voluntary Simplicity in the Final Rite of Passage: Death  Part III: Consumption of Death 9. Cheating Death via Social Self Immortalization: The potential of consumption-laden online memorialization to extend and link selves beyond (physical) death  10. Extending the Mourning, Funeral, and Memorialization Consumption Practices to the Human-Pet Relationship  11. Great Granny Lives On: pursuing immortality through family history Research  12. Physician Assisted Suicide At The Crossroads Of Vulnerability And Social Taboo: Is death becoming A consumption good?  13. Dispatches from the Dying: Pathographies as a lens on consumption in extremis  Part IV: Death and the Body 14. The Role of Body Disposition in Making Sense of Life and Death  15. Consumer Acceptance of Radical Alternatives to Human Disposal: An examination of the Belgian marketplace  16. Theatre of the Abject: Body worlds and the transformation of the cadaver  Part V: Alternate Endings 17. The Mortal Coil and the Political Economy of Death: A critical engagement with Baudrillard  18. The Spectre of Posthumanism in Technology Consumption: The death of the human?  19. Poetically Considering Death and Its Consumption  20. Death: Where do we go from here?

Susan Dobscha is Professor of Marketing at Bentley University in Waltham, USA. She explores gender issues in marketing, particularly in the context of the Filene's Basement Bridal Event; consumer resistance to marketing tactics; and the role of consumption in a woman's transition into first-time motherhood. She has also studied sustainability issues related to consumer culture. She has written articles for Harvard Business Review, Journal of Public Policy and Marketing, Journal of Macromarketing, Consumption, Markets, and Culture, Marketing Education Review, Advances in Consumer Research, Developments in Marketing Science, and Advertising and Society Review, and has presented her work at numerous conferences. She recently co-chaired the 9th ACR Conference on Gender, Marketing, and Consumer Behavior.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia