• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dear Green Marketer: Fresh Ideas for Marketing Green Products to a Public that Doesn't Seem to Care » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Dear Green Marketer: Fresh Ideas for Marketing Green Products to a Public that Doesn't Seem to Care

ISBN-13: 9781460992043 / Angielski / Miękka / 2012 / 116 str.

Jeff Dubin
Dear Green Marketer: Fresh Ideas for Marketing Green Products to a Public that Doesn't Seem to Care Dubin, Jeff 9781460992043 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Dear Green Marketer: Fresh Ideas for Marketing Green Products to a Public that Doesn't Seem to Care

ISBN-13: 9781460992043 / Angielski / Miękka / 2012 / 116 str.

Jeff Dubin
cena 59,83
(netto: 56,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Buying green isn't just for the affluent. New research conducted by veteran marketer Jeff Dubin has revealed that a significant group of female consumers who currently buy few green products are eager to green their purchases. Based on a survey and in-person interviews he conducted with 650 women, Dubin upends conventional wisdom by saying that there is a group of mainstream women (i.e., those women who are not very green currently) that want to green their purchases but who are stymied either because they are unaware of green brands, can't find these brands in the stores where they regularly shop, or because they perceive the brands to have a high price tag. The book is full of many other interesting conclusions. One is that women who identify as politically liberal are no more likely to buy green products than women who identify as conservative. It turns out that those women that identify themselves as politically independent are the most frequent consumers of eco-friendly items. Dubin's overall conclusion? Green marketers need to step outside progressive urban and suburban enclaves and target a broader swath of America. As Dubin reveals, one-third of the mainstream say they would like to buy more green household cleaners and personal care products but have been unable so far; Dubin calls this group the Green Aspirants. From marketers of eco-friendly goods and services to general readers who want to see our consumer society become more eco-friendly, Dear Green Marketer provides new strategies for engaging mainstream consumers. Rooted in rigorous market research and written in an accessible style, Dubin's book will not only help green companies improve their bottom lines but will also provide ideas for helping American society to lighten its ecological footprint.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Green Business
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781460992043
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
116
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia