ISBN-13: 9788327661685 / Polski / broszurowa / 2020 / 64 str.
Apollo 11. O pierwszym lądowaniu na księżycu to książka z trzeciego poziomu bestsellerowej serii Czytam sobie - Połykam strony. Należy ona również do podserii Fakty. Poczytaj sobie historie prawdziwe! Popularna polska autorka książek dla dzieci, Ewa Nowak, opowiada historię pierwszego lądowania człowieka na księżycu. Młody czytelnik znajdzie tu szczegóły lotu, ciekawostki techniczne i wartką akcję. Czarno-białe ilustracje autorstwa Tomka Kozłowskiego stanowią harmonijne uzupełnienie tekstu. To książka do przeczytania jednym tchem!Połykam strony, trzeci poziom serii Czytam sobie, to kolekcja książek utrwalających umiejętność czytania. Znajdziemy tu wciągające, ambitne historie napisane dłuższymi, złożonymi zdaniami, 2500-2800 słów w tekście, trudniejsze wyrazy oznaczone gwiazdką i wyjaśnione w słowniczku umieszczonym na końcu książki. To prawdziwa, ambitna literatura dla dzieci - warto zebrać całą kolekcję! Forma książek w serii Czytam sobie została opracowana na podstawie zaleceń metodyków.
Apollo 11. O pierwszym lądowaniu na księżycu to książka z trzeciego poziomu bestsellerowej serii Czytam sobie - Połykam strony. Należy ona również do podserii Fakty. Poczytaj sobie historie prawdziwe! Popularna polska autorka książek dla dzieci, Ewa Nowak, opowiada historię pierwszego lądowania człowieka na księżycu. Młody czytelnik znajdzie tu szczegóły lotu, ciekawostki techniczne i wartką akcję. Czarno-białe ilustracje autorstwa Tomka Kozłowskiego stanowią harmonijne uzupełnienie tekstu. To książka do przeczytania jednym tchem!Połykam strony, trzeci poziom serii Czytam sobie, to kolekcja książek utrwalających umiejętność czytania. Znajdziemy tu wciągające, ambitne historie napisane dłuższymi, złożonymi zdaniami, 2500-2800 słów w tekście, trudniejsze wyrazy oznaczone gwiazdką i wyjaśnione w słowniczku umieszczonym na końcu książki. To prawdziwa, ambitna literatura dla dzieci - warto zebrać całą kolekcję! Forma książek w serii Czytam sobie została opracowana na podstawie zaleceń metodyków.