• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customising Stakeholder Management Strategies: Concepts for Long-Term Business Success » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customising Stakeholder Management Strategies: Concepts for Long-Term Business Success

ISBN-13: 9783540313182 / Angielski / Twarda / 2006 / 156 str.

Margit Huber; Joachim Scharioth; Martina Pallas
Customising Stakeholder Management Strategies: Concepts for Long-Term Business Success Huber, Margit 9783540313182 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customising Stakeholder Management Strategies: Concepts for Long-Term Business Success

ISBN-13: 9783540313182 / Angielski / Twarda / 2006 / 156 str.

Margit Huber; Joachim Scharioth; Martina Pallas
cena 160,45
(netto: 152,81 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 154,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Stakeholder Management - From Management Philosophy to a Tool for Everyday Working Life Use of Stakeholder Management Today In times of growing globalisation and increasingly tough c- petition the use of stakeholder management tools is becoming much more widespread. Nowadays, the concept of stakeholder mana- ment is no longer limited to the specific focusing of all corporate activity on interest groups, such as customers, employees, sha- holders or suppliers, but has become an integral part of a company s daily action. Measuring the quality of relationships between companies/insti- tions and the relevant interest groups, developing actions aimed at improving these relationships (managing) and the continuous mo- toring of the effects in line with the TRI*M approach, is gaining momentum in all areas and at all levels of companies and ins- tutions. Today, human resources departments usually measure the comm- ment of employees in all organisational units on an annual basis, and senior managers develop strategies with their employees to the level of commitment, the success of which will ultimately be reviewed through subsequent measuring. This greater focus on employee commitment has only recently been given priority. For a long time, companies have failed to appreciate that the motivation and engagement of employees is the most important basis for excellent customer experiences and, consequently, profitability. Only engaged and motivated employees will use all their skills and energies for the benefit of the company."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540313182
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2006
Ilość stron:
156
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.88 x 16.0 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

TRI*M: Generating Insight, Traction and Credibility at Comet.- Quality Management and Customer Retention.- How to Use TRI*M in a Six Sigma Project.- Public Sector TRI*M – Helping to Deliver Best Value.- Customer Satisfaction with Commerzbank’s Retail Banking.- The Czech Beer Market: A Brief Introduction — Understanding Consumers and Customer Needs.- Measuring and Monitoring Stakeholder Relationships: Using TRI*M as an Innovative Tool for Corporate Communication.- Customer Satisfaction and Retention Improves with Six Sigma.- Focus on Loyalty.- The Customer as Process Manager: Utilization of the TRI*M Methodology to Continually Increase Customer Satisfaction.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia