• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customers Inside, Customers Outside: Designing and Succeeding With Enterprise Customer-Centricity Concepts, Practices, and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customers Inside, Customers Outside: Designing and Succeeding With Enterprise Customer-Centricity Concepts, Practices, and Applications

ISBN-13: 9781606498965 / Angielski / Miękka / 2014 / 154 str.

Michael W. Lowenstein
Customers Inside, Customers Outside: Designing and Succeeding With Enterprise Customer-Centricity Concepts, Practices, and Applications Michael W. Lowenstein 9781606498965 Business Expert Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customers Inside, Customers Outside: Designing and Succeeding With Enterprise Customer-Centricity Concepts, Practices, and Applications

ISBN-13: 9781606498965 / Angielski / Miękka / 2014 / 154 str.

Michael W. Lowenstein
cena 83,58
(netto: 79,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 83,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Over the past several years, leading companies have entered a period of major marketing and operational adjustment and convergence, or intersection. It's a reaction to a critical fact of life: Customers--not organizations-- now control the decision-making dynamics and how organizations are perceived. We are witnessing significant multichannel media application (and resultant omnichannel access by consumers), along with more effective and pervasive customer data gathering, analysis, and modeling. If you're observing these major shifts in your own organization, you'll need this book. Inside, you'll learn how to build proactive customer communication, improve relationships, drive positive brand perception, optimize channel selection and message personalization, and enhance employee-related factors (hiring, training, reward, recognition), all leading to superior customer experience and a customercentric culture. In addition, the author has incorporated content on 'Big Data' generation and analytics, which you'll master while scoring a direct hit to the moving target--your continuously changing, and increasingly independent, customer base.

Over the past several years, leading companies haveentered a period of major marketing and operationaladjustment and convergence, or intersection. Its areaction to a critical fact of life: Customers-not organizations-now control the decision-making dynamicsand how organizations are perceived. We arewitnessing significant multichannel media application(and resultant omnichannel access by consumers),along with more effective and pervasive customerdata gathering, analysis, and modeling.If youre observing these major shifts in your ownorganization, youll need this book. Inside, youlllearn how to build proactive customer communication,improve relationships, drive positive brandperception, optimize channel selection and messagepersonalization, and enhance employee-related factors(hiring, training, reward, recognition), all leadingto superior customer experience and a customercentricculture. In addition, the author has incorporatedcontent on "Big Data" generation and analytics,which youll master while scoring a direct hit to themoving target-your continuously changing, and increasinglyindependent, customer base.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Business Expert Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606498965
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
154
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Lowenstein, Michael W. PhD, CMC, Principal, Beyond Philosophy, a business... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia