• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Value Creation Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Value Creation Behavior

ISBN-13: 9781138021020 / Angielski / Twarda / 2014 / 176 str.

Youjae Yi
Customer Value Creation Behavior Youjae Yi 9781138021020 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Value Creation Behavior

ISBN-13: 9781138021020 / Angielski / Twarda / 2014 / 176 str.

Youjae Yi
cena 752,97
(netto: 717,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

We all live in a service-based economy right now, and the role of customers has changed from passive buyers to active value creators. Customers are actively engaged in the value creation process, and customer value creation behaviour has become an essential phenomenon. For the competitive advantage of the firm, employees need to change from exclusive service providers to value facilitators. Firms must now change their paradigm from treating customers as mere buyers to engaging customers as value creators. This book sheds insight into the essentiality of understanding customer value creation behaviour for enhancing firm performance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138021020
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
176
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction  2. Customer Value Creation Behavior in the Context of Theory  3. Conceptualization and Measurement of Customer Value Creation  4. Antecedents of Customer Value Creation Behavior  5. Consequences of Customer Value Creation Behavior  6. Dysfunctional Customer Behavior  7. Application of Customer Value Creation Behavior  8. Case Studies of Customer Value Creation Behavior  9. Implications for Researchers and Practitioners

Youjae Yi is the KT Professor of Marketing at Seoul National University (Stanford PhD). He has served as the president of the Korean Marketing Association, Korean Society of Consumer Studies, and Service Marketing Association. He has also served as the editor of Korean Journal of Consumer Studies and Seoul Journal of Business, and as co-editor of Services Industries Journal. He has published over one hundred articles in journals including Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, and Journal of Consumer Psychology.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia