• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time! » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time!

ISBN-13: 9781514367858 / Angielski / Miękka / 2015 / 272 str.

Kimberly Peters
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time! Kimberly Peters 9781514367858 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time!

ISBN-13: 9781514367858 / Angielski / Miękka / 2015 / 272 str.

Kimberly Peters
cena 64,52 zł
(netto: 61,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 64,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

No matter what kind of company you work for or what position you hold in that company, attention and focus on the customer is critical to both the success of the company and to the individual employee. Without customers every company will eventually go out of business. We need customers to buy our products and services and to supply the sales that help pay for product development, employee salaries and so much more. But despite how much we need our customers, many companies and individual fail to get the skills they need to provide the very best customer experience. The result is loss of customers, loss of business and loss of growth. "Customer Service Training" will show any company or individual how they can go about changing attitudes and corporate culture to a more customer-focused and customer friendly environment. We will show you how to go about it and how to get the very best results the first time It makes no difference whether you are an individual, a small business or a Fortune 500 company. You need your customers more than they need your company. Customers have options available to them and you must strive to be the very best of those options. Otherwise, your customers will go elsewhere. The great news is that you can accomplish this all very easily and quickly if you go about it the right way. "Customer Service Triaining" will show you how to create, roll-out and follow-up in the most efficient and results-oriented way so that you get the best results in the least time


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781514367858
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
272
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Peters, Kimberly Kimberly Peters is a staff writer for The Entrepre... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia