• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

ISBN-13: 9781517630126 / Angielski / Miękka / 2015 / 222 str.

David Peters
Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know David Peters 9781517630126 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Service - Three Perspectives: All You Have to Know

ISBN-13: 9781517630126 / Angielski / Miękka / 2015 / 222 str.

David Peters
cena 63,64
(netto: 60,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 64,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The problem with customer service is that it is often made out to be more complicated than it really is. Customer service should address the interests of both the business and the customer but this sometimes is more difficult than it should be. The chief problem is that the business, the employees and the consumers never seem to understand each others role in the process and because of this the needs of everyone are often not considered by all parties involved. "Customer Service - Three Perspectives" is the one book that looks at the customer service process from three different perspectives. We examine the customer service process from the point of view of the business, the employee and the consumer. Only when everyone realizes and understands the others role in the process can everyone get the most of what they want and need out of that process. It's easy to understand each others role once it is spelled out for you and that is exactly what "Customer Service - Three Perspectives" is all about. making sure that everyone gets the best out of every customer situation. "Customer Service - Three Perspectives" gives everyone what they need to create the perfect "win-win" resolution to every problem and to create the very best customer experience. All contained in one easy to read volume designed to get results fast "Customer Service - Three Perspectives is a collection of three books on the customer service experience contained all in one book. It is a reference you are going to want to have in your personal library and in your companies library as well.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781517630126
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
222
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Peters, David David Peters is a contributing author for the Entr... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia