• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Satisfaction Perceptive » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Satisfaction Perceptive

ISBN-13: 9783659635441 / Angielski / Miękka / 2014 / 260 str.

Panwar Upendra Singh
Customer Satisfaction Perceptive Panwar, Upendra Singh 9783659635441 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Satisfaction Perceptive

ISBN-13: 9783659635441 / Angielski / Miękka / 2014 / 260 str.

Panwar Upendra Singh
cena 371,68 zł
(netto: 353,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 371,68 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The present Book endeavors to explore the customer satisfaction attributes in service sector in Banking and Insurance Sector in India. The Book is an exploratory inquiry based on primary data collection from customers of Banks and Insurance. Satisfied customers are the source of achieving the organizational goals and objectives. In today's competitive business world, customer satisfaction is an essential performance index and basic differentiator of business strategies. So, more the customer satisfaction; more is the business. Commerce always begins and ends with customers and that's why the customers are treated as the God of the business. Higher the satisfaction level, higher is the sentimental attachment of customers with the specific product/service or provider. So satisfaction helps in making a strong and healthy customer-supplier bonding. Hence, these Book is an attempt to assess the current satisfaction of customers on the basis of demographic variables, as well as attempt has been made to analyze the perception of customers in banking and insurance sector and in between these two sectors.

The present Book endeavors to explore the customer satisfaction attributes in service sector in Banking and Insurance Sector in India. The Book is an exploratory inquiry based on primary data collection from customers of Banks and Insurance. Satisfied customers are the source of achieving the organizational goals and objectives. In todays competitive business world, customer satisfaction is an essential performance index and basic differentiator of business strategies. So, more the customer satisfaction; more is the business. Commerce always begins and ends with customers and thats why the customers are treated as the God of the business. Higher the satisfaction level, higher is the sentimental attachment of customers with the specific product/service or provider. So satisfaction helps in making a strong and healthy customer-supplier bonding. Hence, these Book is an attempt to assess the current satisfaction of customers on the basis of demographic variables, as well as attempt has been made to analyze the perception of customers in banking and insurance sector and in between these two sectors.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659635441
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
260
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr U.S.Panwar has rich experience in Academic& Industry.Graduate in Pharmacy& did MBA beforedoing his PhD.He was selected by ICSSR-NRCT for doing research in Thailand.He has rich experience in R&D,published many papers &Participated in many conference& authored a book on Environmental Studies.He obtained certificate in yoga &Yellow belt in 6 sigma



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia