• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Satisfaction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Satisfaction

ISBN-13: 9783847326984 / Angielski / Miękka / 2012 / 136 str.

Sreenivasan Jayashree;Mohd Nazri Mohd Noor
Customer Satisfaction Sreenivasan Jayashree Mohd Nazri Mohd Noor  9783847326984 LAP Lambert Academic Publishing AG & Co KG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Satisfaction

ISBN-13: 9783847326984 / Angielski / Miękka / 2012 / 136 str.

Sreenivasan Jayashree;Mohd Nazri Mohd Noor
cena 263,29
(netto: 250,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 263,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Recently there has been an increase in the emphasis on government agencies to ensure total customer satisfaction while delivering services to stakeholders.The demand for government services are growing at a faster rate and undeniably, the concept of privatization in government has also led to an improvement in services in many areas including the Malaysian Timber Industry. This research aimed at identifying the level of customer satisfaction towards service quality and the findings may lead to create a brighter future for timber industry in Malaysia. The concept of SERVQUAL dimensions was deployed to assess the current level of customer satisfaction. Apart from the above, with the aid of statistical tools and appropriate methods of customer satisfaction measurement, the study gauges the relationship between service quality and customer satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing AG & Co KG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783847326984
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
136
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr.S.Jayashree- obtained her PhD from Mardas University and is currently with MMU,Malaysia.She has published many articles in the area of Marketing and Management. Mr.Mohd Nazri is a Senior Lecturer with UITM, Malaysia handling Marketing subjects and working on Mobile Marketing for his Ph.D.He has many publications in Consumer behaviour.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia