• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Retention in the Automotive Industry: Quality, Satisfaction and Loyalty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Retention in the Automotive Industry: Quality, Satisfaction and Loyalty

ISBN-13: 9783322845115 / Angielski / Miękka / 2012 / 372 str.

Michael D. Johnson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Customer Retention in the Automotive Industry: Quality, Satisfaction and Loyalty Johnson, Michael D. 9783322845115 Gabler Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Retention in the Automotive Industry: Quality, Satisfaction and Loyalty

ISBN-13: 9783322845115 / Angielski / Miękka / 2012 / 372 str.

Michael D. Johnson; Andreas Herrmann; Frank Huber
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The intensely competitive global automotive industry is in the midst of both a quality evolution and management transfonnation. In an evolutionary fashion, industry attention has progressed from a focus on internal quality, to external perceptions of customer satisfaction, to subsequent customer retention and profitability. More transfonnational is the change in the way automotive companies operate and manage themselves. An industry once dominated at a product level by engineering and a management level by fmance is becoming a cross functional, customer oriented industry. Understanding the links from quality to satisfaction to retention has become a key to financial and organizational success as the automotive industry enters the new millennium. We are fortunate, in this regard, to have assembled a diverse group of both academic and automotive industry contributors to offer a variety of insights into these links. After describing the ongoing changes in the automotive industry in more detail, this introductory chapter describes a framework for linking quality, satisfaction, and retention. The framework is used to introduce each of the individual chapters and highlight its contribution. Although our primary emphasis is on the automotive industry, the implications of the research and lessons learned extend far beyond. If anything, the automotive industry is a prototypical competitive, global industry that faces a myriad of business issues. These include, among others, issues pertaining to product development, service development, process improvement, product quality, service quality, supplier relationships, internal customer satisfaction, external customer satisfaction, retailing, promotion, pricing, franchising, and technology management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Gabler Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783322845115
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
372
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
24.0 x 17.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Produktqualität und Kundenzufriedenheit Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität Produktqualität, Kundenzufriedenheit und Unternehmenserfolg Analyse des Kundenwerts Ansatzpunkte für Produktion, Forschung und Entwicklung

Die Herausgeber
Universitätsrofessor Dr. Andreas Herrmann ist Inhaber des Lehrstuhls für ABWL und Marketing der Universtiät Mainz.
Professor Michael D. Johnson ist Inhaber des Lehrstuhls für Marketing am National Quality Research Center der Universität Michigan.
Frank Huber ist wissenschaftlicher Mitarbeiter am Lehrstuhl von Professor Dr. Hans H. Bauer der Unversität Mannheim.
Anders Gustafsson ist Privatdozent am Quality Technology and Management Institut der Universität Linköping (Schweden).

Die Autoren
Die Autoren sind renommierte Fachvertreter aus Wissenschaft und Unternehmenspraxis.

Johnson, Michael D. Michael D. Johnson teaches physiology and human bi... więcej >
Herrmann, Andreas Chairman of the board of management of AUDI AG... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia