• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Relationship Management in the Financial Industry: Organizational Processes and Technology Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Relationship Management in the Financial Industry: Organizational Processes and Technology Innovation

ISBN-13: 9783642435645 / Angielski / Miękka / 2015 / 181 str.

Federico Rajola
Customer Relationship Management in the Financial Industry: Organizational Processes and Technology Innovation Rajola, Federico 9783642435645 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Relationship Management in the Financial Industry: Organizational Processes and Technology Innovation

ISBN-13: 9783642435645 / Angielski / Miękka / 2015 / 181 str.

Federico Rajola
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book analyses aspects of CRM systems from both organizational and technological perspectives. The emphasis is on development of effective CRM (and CRM 2.0) initiatives using case studies of successful CRM systems implementations in the financial industry.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finance - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642435645
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2013
Ilość stron:
181
Waga:
3.05 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- 1. IT is Business: Some Emerging Reflections an IT Governance of CTM Projects.- 2. The Theoretical Framework of CRM.- 3. CRM Project Organization in the Financial Industry.- 4. CRM 2-0 in the Financial Industry.- 5. The Organization of Data Warehouse Activities.- 6. Organization of Knowledge Discovery and Customer Insight Activities.- 7. Data Mining Techniques.- 8. The Evolution of Customer Relationship and Customer Value.- 9. Main Benefits and Organizational Impacts of CRM within the Bank.- 10. Data Mining Systems supporting the Marketing Functions: The Experience of Banca Monte dei Pachi di Siena.- 11. Conclusion.

Federico Rajola holds a PhD in Information Systems and Management. He is a Professor at the Management Faculty of the Università Cattolica of Milan where he teaches Project Management and Organization Studies. He is also the Rector Delegate on Information Technology and Innovation and the scientific director of CeTIF, the research Centre on Technology, Innovation, and Finance of the Catholic University. He has chaired several International academic conferences and workshops, and has authored several articles and books on Information Systems, Business Intelligence, CRM, and Innovation in organizations. Several Innovative European research projects under the program Esprit and IST have been coordinated and managed by Prof. Rajola.

An integrated view of IT and business processes through extended IT governance allows financial institutions to innovate operations which improve business and organizational performance. However, financial institutions still face challenges with CRM systems in delivering expected results due to lack of complete business integration.  Increased exchange of knowledge between customers and the amount of such data available is steadily becoming a challenge for companies, especially in extending internal systems to global information systems with the purpose to collect and update data on a global scale.

In this book, Prof. Rajola analyses different aspects of CRM systems taking both an organizational and a technological perspective.  He adopts a theoretical framework to unpack issues associated with the need for companies to integrate operations and business processes. The emphasis is then drawn to development of effective CRM (and CRM 2.0) initiatives by making use of illustrative case studies of successful CRM systems implementation in the financial industry. The framework adopted in this book can be used by both scholars and managers to evaluate the interdependencies between operations, business processes, and CRM systems.

 

.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia