• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy

ISBN-13: 9781138919518 / Angielski / Twarda / 2016 / 450 str.

Roger J. Baran; Robert J. Galka
Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy Roger J. Baran Robert J. Galka 9781138919518 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy

ISBN-13: 9781138919518 / Angielski / Twarda / 2016 / 450 str.

Roger J. Baran; Robert J. Galka
cena 1696,75
(netto: 1615,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1637,15
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book balances the behavioral and database aspects of customer relationship management, providing students with a comprehensive introduction to an often overlooked, but important aspect of marketing strategy. Baran and Galka deliver a book that helps students understand how an enhanced customer relationship strategy can differentiate an organization in a highly competitive marketplace. This edition has several new features:

  • Updates that take into account the latest research and changes in organizational dynamics, business-to-business relationships, social media, database management, and technology advances that impact CRM
  • New material on big data and the use of mobile technology
  • An overhaul of the social networking chapter, reflecting the true state of this dynamic aspect of customer relationship management today
  • A broader discussion of the relationship between CRM and the marketing function, as well as its implications for the organization as a whole
  • Cutting edge examples and images to keep readers engaged and interested
  • A complete typology of marketing strategies to be used in the CRM strategy cycle: acquisition, retention, and win-back of customers
With chapter summaries, key terms, questions, exercises, and cases, this book will truly appeal to upper-level students of customer relationship management. Online resources, including PowerPoint slides, an instructor s manual, and test bank, provide instructors with everything they need for a comprehensive course in customer relationship management."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138919518
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
450
Waga:
1.28 kg
Wymiary:
21.3 x 26.2 x 2.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Baran, Roger J. Roger J. Baran received his Ph.D. and MBA degrees ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia