• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Relationship Management : in Selected Service Sector Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Relationship Management : in Selected Service Sector Organizations

ISBN-13: 9783659500503 / Angielski / Miękka / 2018 / 216 str.

Suresh Babu Ponduri
Customer Relationship Management : in Selected Service Sector Organizations Ponduri, Suresh Babu 9783659500503 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Relationship Management : in Selected Service Sector Organizations

ISBN-13: 9783659500503 / Angielski / Miękka / 2018 / 216 str.

Suresh Babu Ponduri
cena 344,78
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Change is a natural phenomenon. Time cycle necessities a change in perception because almost all of us don't venture to go against the wind. Yesterday, the perception of service was confined to seek an advice only with service motto. Today, services have been commercialized of course it is due to the emergence of the materialistic age in which financial health of an organization and economic status of an individual prove to be an important base for evaluating soundness perfection and excellence. Individuals and organization are trying to make professionalized efforts to earn and generate the maximum they can. A stage of core competition is found existent in service sector organizations like banks, day-care, entertainment, electrical, telecommunications, automobiles, Transport, Tourism, Hotels, Personal Care, Education, Hospitality, and Consultancy. Sky is the limit for quality. The private sector organizations keep themselves aware of the emerging trends in customer expectations and they are trying to maintain the best relationship with the consumers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659500503
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
216
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Ponduri, Suresh Babu
Dr. Suresh Babu Ponduri is currently working as an Associate Professor in the Department of Management Studies, College of Business and Economics, Wollo University, Dessie, Ethiopia. Previously he worked as a Head of the Department of Management Studies at Mahaveer Institute of Science and Technology, Hyderabad, India.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia