• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Relationship Management : A Study of Retail Sector with special reference to Consumer Durable Goods in Chittoor District, Andhra Pradesh » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Relationship Management : A Study of Retail Sector with special reference to Consumer Durable Goods in Chittoor District, Andhra Pradesh

ISBN-13: 9783330060753 / Angielski / Miękka / 2018 / 120 str.

SK. Gurumoorthi; Gundluru Haranath
Customer Relationship Management : A Study of Retail Sector with special reference to Consumer Durable Goods in Chittoor District, Andhra Pradesh Gurumoorthi, SK.; Haranath, Gundluru 9783330060753 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Relationship Management : A Study of Retail Sector with special reference to Consumer Durable Goods in Chittoor District, Andhra Pradesh

ISBN-13: 9783330060753 / Angielski / Miękka / 2018 / 120 str.

SK. Gurumoorthi; Gundluru Haranath
cena 246,14
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Customer Relationship Management is an essential part of modern business management that focuses on customer retention through customer satisfaction and enhanced loyalty. Modern companies realize that it is far more expensive to find new customers than keep existing ones and so put sufficient investment into looking after and growing existing accounts. Two important processes of CRM include proactive customer business development and building partnering relationships with the most important customers. Customer Relationship Management seeks to unify the strategies of marketing using relationships and information technology to create profitable, long-term relationships with customers and other parties. This value is created through providing good chances to use data and information to understand customers and provide them with value. Consequently, this requires the integration of customers, individuals and marketing abilities, which happens through information, technology and applications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330060753
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
120
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Gurumoorthi, SK. Sk. Gurumoorthi, M.B.A., Ph.D., Associate Professor of Management Studies at Siddharth Institute of Engineering and Technology, Andhra Pradesh, India, published 2 research articles in international journals.Gundluru Haranath, M.Com., M.B.A., M.F.M., M.F.T., Ph.D., Assistant Professor of Commerce at Yogi Vemana University, A.P., India.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia