• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Loyalty on Commercial Banks in Albania » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Loyalty on Commercial Banks in Albania

ISBN-13: 9783659511110 / Angielski / Miękka / 2013 / 88 str.

Abazi Xhensila
Customer Loyalty on Commercial Banks in Albania Abazi Xhensila 9783659511110 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Loyalty on Commercial Banks in Albania

ISBN-13: 9783659511110 / Angielski / Miękka / 2013 / 88 str.

Abazi Xhensila
cena 106,66
(netto: 101,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 106,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Customer Satisfaction and Customer Loyalty are main topics each every business operates now days. In order to survive and further advance in a fast technological and dynamic environment special attention should be paid to the customer as well as to human resources. Currently in Albania, the banking branch of the financial system is one of the most accomplished sectors with regard to the adaption of contemporary marketing practices. This branch grew at a fast dynamic pace from the initial efforts days to establish the Central Bank until the later days, when a well-defined program of further developing this system exists. The most dynamic period, offering a wide variety of developments and opportunities started in 1992, and it coincides with the first and most important financial and monetary reforms, Albania's memberships in International Monetary Fund and World Bank, the 1997 pyramidal schemes turmoil, and the denationalization of banks. The main objective of this book is measuring customer loyalty in Albanian commercial banks. It should be noticed that the research is focused on Elbasan alone (a city located in central Albania)in order to identify factors that impact loyalty.

Customer Satisfaction and Customer Loyalty are main topics each every business operates now days. In order to survive and further advance in a fast technological and dynamic environment special attention should be paid to the customer as well as to human resources. Currently in Albania, the banking branch of the financial system is one of the most accomplished sectors with regard to the adaption of contemporary marketing practices. This branch grew at a fast dynamic pace from the initial efforts days to establish the Central Bank until the later days, when a well-defined program of further developing this system exists. The most dynamic period, offering a wide variety of developments and opportunities started in 1992, and it coincides with the first and most important financial and monetary reforms, Albanias memberships in International Monetary Fund and World Bank, the 1997 pyramidal schemes turmoil, and the denationalization of banks. The main objective of this book is measuring customer loyalty in Albanian commercial banks. It should be noticed that the research is focused on Elbasan alone (a city located in central Albania)in order to identify factors that impact loyalty.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659511110
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
88
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.53
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Xhensila Abazi is a Lecturer of Economics Department at "Aleksander Xhuvani" University. She is a PhD. Candidate at "Aleksander Moisiu" University in Albania and actually attending a trainee at Johns Hopkins University on "Data Analysis". Her fields of interest: Qualitative and Quantitative Methods, Research Methodology, Econometrics and Economics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia