• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

ISBN-13: 9781138139435 / Angielski / Twarda / 2016 / 156 str.

David Bejou; Timothy L. Keningham; Lerzan Aksoy
Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits David Bejou Timothy L. Keningham Lerzan Aksoy 9781138139435 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits

ISBN-13: 9781138139435 / Angielski / Twarda / 2016 / 156 str.

David Bejou; Timothy L. Keningham; Lerzan Aksoy
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Get the competitive edge by effectively managing customer lifetime value

The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today's business is managed. A student or practitioner needs to understand CLV to best gain the competitive edge in business. Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits is a text that shows in detail how managers and researchers can best use CLV to a business's advantage. This valuable resource explores various practical approaches to the measurement and management of customer value that focus on maximizing profitability and growth. Leading thinkers discuss how to leverage CLV in all aspects of business, including customer management, employee management, and firm valuation. Everyone needing to prepare a business for success in the future should read this book.

Most books on the subject only cover separate components of CLV and are typically limited to targeting for direct response marketing. Customer Lifetime Value presents all components, cohesively putting them together into an understandable functioning whole. This source prepares forward-looking managers and researchers for the inevitable change and provides strategies to gain and sustain the competitive advantage.

Topics in Customer Lifetime Value include:

  • leveraging the customer database to maximize CLV
  • using CLV in customer segmentation
  • customer divestment
  • using CLV in firm valuation
  • setting up an organization designed to maximize CLV
  • much more

Customer Lifetime Value: Reshaping the Way We Manage to Maximize Profits is essential reading for practitioners in the areas of customer satisfaction, loyalty, CRM, and direct response, as well as academics in the service marketing area.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138139435
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
156
Waga:
0.29 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • How Customer Lifetime Value Is Changing How Business Is Managed (Timothy L. Keiningham, Lerzan Aksoy, and David Bejou)
  • CLV: The Databased Approach (V. Kumar)
  • Approaches to the Measurement and Management of Customer Value (Timothy L. Keiningham, Lerzan Aksoy, and David Bejou)
  • Customer Lifetime Value as the Basis of Customer Segmentation: Issues and Challenges (Katherine N. Lemon and Tanya Mark)
  • Customer Divestment (Vikas Mittal and Matthew Sarkees)
  • Customer Lifetime Value and Firm Valuation (Sunil Gupta and Donald R. Lehmann)
  • The Climate for Service: A Review of the Construct with Implications for Achieving CLV Goals (Benjamin Schneider, William H. Macey, and Scott A. Young)
  • The Future of Managing Customers as Assets (Timothy L. Keiningham, Lerzan Aksoy, and David Bejou)
  • Index
  • Reference Notes Included

Bejou David, Keiningham Timothy L., Aksoy Lerzan



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia