• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Insights into Innovation Strategies for Distributed Market Needs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Insights into Innovation Strategies for Distributed Market Needs

ISBN-13: 9781036418526 / Angielski / Twarda / 2025 / 440 str.

Robertas Damaševičius, Pushan Kumar Dutta, Nebojsa Bacanin Dzakula
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Insights into Innovation Strategies for Distributed Market Needs

ISBN-13: 9781036418526 / Angielski / Twarda / 2025 / 440 str.

Robertas Damaševičius, Pushan Kumar Dutta, Nebojsa Bacanin Dzakula
cena 419,25
(netto: 399,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 416,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The present volume offers a comprehensive exploration of customer-driven innovation in today's diverse markets. This research-based guide examines AI applications in healthcare, ICT-based innovation management, and customer-centric approaches to meet distributed market demands. It delves into idea generation techniques and sustainable practices for corporate innovation, providing a multifaceted view of modern business strategies.The book presents in-depth studies on data analytics and AI in marketing, scrutinizing data transformation processes, consumer behavior in the social media age, and AI-driven influencer marketing strategies. It offers valuable insights into predictive analytics for medical tourism and examines the impact of social media influencers on consumer decisions across various sectors, including industrial products.Through a synthesis of cutting-edge research and real-world case studies, this book equips readers with evidence-based strategies for innovation in distributed markets. It addresses emerging trends such as AI awareness in banking and metaverse marketing engagement, making it an essential resource for market analysts, business strategists, and innovation researchers seeking to navigate and leverage the complexities of today's market landscape.

The present volume offers a comprehensive exploration of customer-driven innovation in today's diverse markets. This research-based guide examines AI applications in healthcare, ICT-based innovation management, and customer-centric approaches to meet distributed market demands. It delves into idea generation techniques and sustainable practices for corporate innovation, providing a multifaceted view of modern business strategies.The book presents in-depth studies on data analytics and AI in marketing, scrutinizing data transformation processes, consumer behavior in the social media age, and AI-driven influencer marketing strategies. It offers valuable insights into predictive analytics for medical tourism and examines the impact of social media influencers on consumer decisions across various sectors, including industrial products.Through a synthesis of cutting-edge research and real-world case studies, this book equips readers with evidence-based strategies for innovation in distributed markets. It addresses emerging trends such as AI awareness in banking and metaverse marketing engagement, making it an essential resource for market analysts, business strategists, and innovation researchers seeking to navigate and leverage the complexities of today's market landscape.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Cambridge Scholars Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781036418526
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
440
Wymiary:
21.2x14.8
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia