• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Engagement in Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Engagement in Social Media

ISBN-13: 9786206143680 / Angielski / Miękka / 132 str.

Abdullah A.; Sadaf Siraj
Customer Engagement in Social Media A., Abdullah, Siraj, Sadaf 9786206143680 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Engagement in Social Media

ISBN-13: 9786206143680 / Angielski / Miękka / 132 str.

Abdullah A.; Sadaf Siraj
cena 307,47
(netto: 292,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 307,47
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Traditionally, companies used to establish relationships with customers through marketing activities like reward programs and direct marketing. Today, customers are participating as co-creators and sharers of brand content pages, which allowing viral effects and creating opportunities for word-of-mouth promotion.In this book on "Customer Engagement in Social Media" we have developed a conceptual model to show the linkages between the constructs of customer engagement through social media and stages of consumers' decision-making process.Consumers can connect with the firm either directly through social media channels or indirectly if a website link is advertised to consumers in traditional media channels . The process of customer engagement in social media is categorized in seven sub-processes as learning, socializing, sharing, co-creating, advocating, criticizing and reviling shown by the consumers in social media. These seven sub-processes positively impact perceived risk, brand attitude and purchase behavior of consumers. Web care interventions taken by the firm are very important to deal with the dissatisfied consumer and build consumer loyalty.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786206143680
Ilość stron:
132
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Dr. Abdullah and Dr. Sadaf Siraj are currently working as Assistant Professors at the Department of Management, Jamia Hamdard, New Delhi. They have published research papers in international journals of repute.Their research interests include customer engagement, brand communities, social media, social entrepreneurship and brand equity.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia