• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Engagement: Contemporary Issues and Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Engagement: Contemporary Issues and Challenges

ISBN-13: 9780815350736 / Angielski / Miękka / 2017

Customer Engagement: Contemporary Issues and Challenges  9780815350736  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Engagement: Contemporary Issues and Challenges

ISBN-13: 9780815350736 / Angielski / Miękka / 2017

cena 232,65
(netto: 221,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Customer Engagement draws on the extensive knowledge of the authors who are pioneers in the field. The editors of this book have identified the weakness in the current knowledge and aim to address this gap by touching on a number of significant conceptual and empirical contributions to this emerging literature stream, providing readers with a comprehensive contemporary perspective of customer engagement. The book also endeavors to develop a deeper narrative around the notion of social media and customer engagement as well as the non-monetary notion of social media within new media-based social networks.

Kategorie:
Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Marketing - Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815350736
Rok wydania:
2017
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Editorial, Roderick J. Brodie, Linda D. Hollebeek and Jodie Conduit  Part 1: Engagement Conceptualisations 1. Customer Engagement and Value Co-creation, Matthew Alexander and Elina Jaakkola 2. Economic Outcomes of Customer Engagement: Emerging findings, contemporary theoretical perspectives, and future challenges, Sander F. M. Beckers, Jenny van Doorn and Peter C. Verhoef 3. Partner Engagement: A perspective on B2B engagement, Shiri D. Vivek, Vivek Dalela and Sharon E. Beatty4. Exploring Customer Engagement: A multi-stakeholder perspective, Linda D. Hollebeek  Part 2: Engagement, Interactivity, Social Media and Technology 5. Creating Brand Engagement on Digital, Social and Mobile Media, Edward C. Malthouse, Bobby J. Calder and Mark Vandenbosch 6. Social Media Engagement: A construct of positively and negatively valenced engagement behaviours, Rebecca Dolan, Jodie Conduit and John Fahy 7. Nature and Purpose of Engagement Platforms, Christoph F. Breidbach and Roderick J. Brodie 8. Customer Engagement in Technology-Based and High-Contact Interfaces, Katrien Verleye and Arne De Keyser 9. Website Engagement, Antonio Hyder and Enrique Bigné  Part 3: Managerial Applications of Engagement 10. Strategic Drivers of Customer and Employee Engagement: Practical applications, Christopher Roberts, Frank Alpert and Carissa Roberts 11. Customer Engagement with a Service Offering: A framework for complex services, Sylvia Ng, Carolin Plewa and Jillian C. Sweeney 12. Brand Co-creation Through Social Actor Engagement, Kamer Yuksel, David Ballantyne, and Sergio Biggemann 13. Extending the Tourism Experience: The role of customer engagement, Kevin Kam Fung So, Ceridywn King and Beverley Sparks  Part 4: Emerging Customer Engagement Contexts 14. Developing a Spectrum of Positive to Negative Citizen Engagement, Jana Lay-Hwa Bowden, Vilma Luoma-Aho, and Kay Naumann 15. Negative Customer Brand Engagement: An overview of conceptual and blog-based findings, Biljana Juric, Sandra D. Smith and George Wilks



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia