• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer-Committed: How to Create Outstanding Customer Experiences and Strengthen Your Brand » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer-Committed: How to Create Outstanding Customer Experiences and Strengthen Your Brand

ISBN-13: 9783658477004 / Angielski / Miękka / 2025 / 157 str.

Mathias Weber
Customer-Committed: How to Create Outstanding Customer Experiences and Strengthen Your Brand Mathias Weber 9783658477004 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer-Committed: How to Create Outstanding Customer Experiences and Strengthen Your Brand

ISBN-13: 9783658477004 / Angielski / Miękka / 2025 / 157 str.

Mathias Weber
cena 282,42
(netto: 268,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 282,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book demonstrates why companies must establish and maintain a new – customer-committed – culture and how this transformation can be achieved. A unique customer experience has never been as critical to success as it is today. Many companies are therefore focusing on customer-oriented processes and the collection of valuable customer data. However, customers are more than just the sum of their data. Special brand experiences and genuine wow moments almost always arise from empathy, a personal touch, or the famous extra mile that employees go for their customers. Mathias Weber vividly illustrates how genuine customer commitment can be achieved in companies and provides the essential tools and measures, along with insights into concrete case studies.

This book demonstrates why companies must establish and maintain a new – customer-committed – culture and how this transformation can be achieved. A unique customer experience has never been as critical to success as it is today. Many companies are therefore focusing on customer-oriented processes and the collection of valuable customer data. However, customers are more than just the sum of their data. Special brand experiences and genuine wow moments almost always arise from empathy, a personal touch, or the famous extra mile that employees go for their customers. Mathias Weber vividly illustrates how genuine customer commitment can be achieved in companies and provides the essential tools and measures, along with insights into concrete case studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658477004
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
157
Wymiary:
23.5x15.5
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia