• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

ISBN-13: 9780749472092 / Angielski / Miękka / 2015 / 256 str.

Neil Richardson; Neil Kelley; Jon James
Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age Richardson, Neil 9780749472092 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer-Centric Marketing: Supporting Sustainability in the Digital Age

ISBN-13: 9780749472092 / Angielski / Miękka / 2015 / 256 str.

Neil Richardson; Neil Kelley; Jon James
cena 153,04
(netto: 145,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A major challenge facing businesses today is how to grow while engaging in recognizably sustainable practices. It is not enough to just be sustainable; the challenge is communicating it and getting the customer involved in the message. Customer-Centric Marketing addresses sustainable marketing planning, its barriers, and how to overcome them by demonstrating how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value, leading to improved customer satisfaction, better relationships and increased effectiveness.

Ideal for senior marketing professionals and students of digital marketing and marketing strategy, this accessible and straight to-the-point book uses case studies to show how the marketing theories and tools work in actual business scenarios.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Green Business
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749472092
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
256
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  • Section - ONE: Changing landscapes;
    • Chapter - 01: Developments in society;
    • Chapter - 02: Why do companies fail?;
    • Chapter - 03: Orientations;
    • Chapter - 04: Marketing and sustainability: Separating facts from fiction;
  • Section - TWO: Knowing your own company;
    • Chapter - 05: Digital marketing and research;
    • Chapter - 06: Systems and customer-centricity;
  • Section - THREE: Building relationships;
    • Chapter - 07: How stakeholders make buying decisions;
    • Chapter - 08: Users and/or customers?;
    • Chapter - 09: The sustainable customer;
    • Chapter - 10: Acquiring, retaining and satisfying customers;
    • Chapter - 11: Communities and networks;
  • Section - FOUR: Marketing planning;
    • Chapter - 12: Goal setting: Mission (or vision) statement, corporate objectives and gap analysis;
    • Chapter - 13: Situation review: The internal (micro) and external (macro) environments;
    • Chapter - 14: Marketing objectives, strategy formulation and tactical implementation;
    • Chapter - 15: Resource allocation: Monitoring, evaluation and control;
    • Chapter - 16: Barriers to adopting sustainable marketing planning: And how to overcome them;
  • Section - FIVE: The marketing mix;
    • Chapter - 17: Communications;
    • Chapter - 18: Convenience for customers;
    • Chapter - 19: Customer benefits;
    • Chapter - 20: Cost or sacrifice;
    • Chapter - 21: Services and sustainability;
  • Section - SIX: What does the future hold?;
    • Chapter - 22: What does the future hold?

Neil Richardson is an experienced marketing/business practitioner. He is involved in supporting other professionals who seek advice about marketing and decision making as well as being a senior lecturer and CIM course leader at Leeds Business School. He has also co-authored Develop your Marketing Skills, Develop your PR Skills, A Quick Start Guide to Social Media Marketing & Customer-Centric Marketing (all published by Kogan Page). Jon James is a Senior Lecturer in Marketing at Leeds Beckett (formerly Leeds Metropolitan) University. Jon has provided strategic business & marketing consultancy to organisations in both the public and private sectors. His research interests include global & international marketing, marketing management and SME development. Neil Kelley is a Senior Examiner for the Chartered Institute of Marketing (CAM Marketing and Consumer Behaviour) and Senior Lecturer for Marketing at Leeds Metropolitan University. He was previously Senior Territory Manager for Electronic Arts, contributing to the marketing and promotion of products such as The Sims and a variety of EA Sports titles.

Richardson, Neil Neil Richardson was born in Turkey to tentmaker mi... więcej >
Kelley, Neil Neil Richardson is an experienced marketing/busine... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia