• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Capitalism: The New Business Model of Increasing Returns in New Market Spaces » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Capitalism: The New Business Model of Increasing Returns in New Market Spaces

ISBN-13: 9781861563071 / Angielski / Miękka / 2005 / 314 str.

Sandra Vandermerwe
Customer Capitalism: The New Business Model of Increasing Returns in New Market Spaces Vandermerwe, Sandra 9781861563071 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Capitalism: The New Business Model of Increasing Returns in New Market Spaces

ISBN-13: 9781861563071 / Angielski / Miękka / 2005 / 314 str.

Sandra Vandermerwe
cena 142,83
(netto: 136,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 142,24
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Blending the hot topics of new technology, market spaces, competitive strategy and customer behaviour, Customer Capitalism stands conventional wisdom on its head by introducing a new business model which shows how any business can generate increasing returns and gain a massive competitive advantage. Taking examples from companies as diverse as Amazon.com and Mondex, Microsoft and Monsanto, the author explains how businesses can escape the traps of a traditional mindset and originate for the customer rather than the product. These entreprises transform classic product/service categories, moving them away from market share into new -market spaces- where they find new ways of doing for customers. Customer Capitalism does what old capitalism could never do - it gives corporations a sustainable edge. Sandra Vandermerwe shows how to relate the ten principles of customer capitalism to your business and achieve the multiple and exponential rewards of increasing returns. Customer Capitalism generates growing customer value streams from ever-deepening and expanding relationships with individuals who lock-on to an organisation. These customers become an -installed customer base- who want the organisation as their dominant or sole choice on an ongoing basis. The new enterprise becomes the standard for these new ways of doing things by gathering market momentum. A growing number of individuals see and use the new way of doing things, making the enterprise ever more prevalent, and its brand increasingly infectious to others. Central to the concept of customer capitalism are six positive feedback loops which ensure customer lock-on and accelerating growth. Once the loops go into motion as one interlinking, reiterative system then the real forces of the new market and economic dynamics of customer capitalism come into play. Customers become the competitive barrier. Advantage leads to more advantage, success to more success, accumulating increasing returns in new market spaces.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781861563071
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
314
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.72 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Vandermerwe, Sandra Professor Sandra Vandermerwe moved to London in 19... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia