• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Curriculum and Teaching Dialogue, Volume 19, Numbers 1 & 2, 2017 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Curriculum and Teaching Dialogue, Volume 19, Numbers 1 & 2, 2017

ISBN-13: 9781641130318 / Angielski / Miękka / 2017 / 354 str.

Christy McConnell Moroye
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Curriculum and Teaching Dialogue, Volume 19, Numbers 1 & 2, 2017

ISBN-13: 9781641130318 / Angielski / Miękka / 2017 / 354 str.

Christy McConnell Moroye
cena 256,73 zł
(netto: 244,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 254,10 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Research
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641130318
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
354
Wymiary:
23.5 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Acknowledgments.
  • Presidential Address—Educational Montage: Constructing and Editing Exploratory Learning
  • AATC Keynote Address: Corporate Power and Corporeal Control: Aspirations for Agency and Democracy in the Era of Educational Repression
  • President’s Message—Higher Ground
  • Editor’s Notes—Envisioning “True Intelligence” in and Through Our Communities
  • VOLUME 19, NUMBER 1. 1. Queering Teacher Education Curriculum: A Case Study of Lessons Learned in theTransformation of a Teacher Education Program
  • 2. Deep Curriculum: Guiding the Inner Lives of Early Career Teachers
  • 3. Forsaking Neutrality in Political Science: Making the Case to Intellectually Assassinate
  • 4. Teaching for Equity in the Milieu of White Fragility: Can Children’s Literature Build Empathy and Break Down Resistance?
  • 5. The Overlooked Context: Pedagogies for Engagement and Empowerment at the Community College
  • 6. In Students’ Best Interest: What are Teacher Views of Ethical Learning and Leading?
  • 7. Constructivist Approaches Online and FacetoFace: The Essential Role of Trust
  • VOLUME 19, NUMBER 2. Editor’s Notes— Place-Consciousness Toward Diversity and Multiculturalism Through the Ecology of Schooling
  • 1. Community-Engaged Curriculum Development: Working With Middle School Students, Teachers, Principals, and Stakeholders for Healthier Schools
  • 2. Tea Cakes and Sweet Potato Pie for All: Student Responses to African American Stories in Mathematics, Amy Corp. 3. Investigating the Practical Intention to Maintain Lesson Momentum: Implications for Teacher Education
  • 4. The Uses of the Past in Pedagogy: Teachers’ Ambivalent Relationships to the Histories They Teach
  • 5. The Reality of Research-Based Practices in Finnish Elementary Teacher Education Programs
  • 6. “To Think What We Are Doing”: A Challenge of Our Time for the School of Education
  • 7. Black Lives, Literacies, and Homelessness in the Smog of Whiteness
  • OUTTAKES. Associate Editor’s Notes—Curators of Facts, Docents of Truth
  • Research as Vision Quest Into Indigenous Epistemology
  • Who Owns the Data, Shares the Stories, and Has Final Responsibility?: The Borderland Spaces Between Narrative Inquiry and Funded Grant Work
  • Negotiating Curriculum-Based Teacher Leadership
  • Guarding Against Simpson’s Paradox When Combining Data Sets
  • BOOK REVIEWS. Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction
  • Reclaiming the Multicultural Roots of U.S. Curriculum: Communities of Color and Official Knowledge in Education
  • FILM REVIEW. Most Likely to Succeed
  • About the Authors



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia