• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (hc) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (hc)

ISBN-13: 9781641138192 / Angielski / Twarda / 2019 / 222 str.

Thomas S. Poetter;Don C. Murray;Peggy Larrick
Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (hc) Poetter, Thomas S. 9781641138192 Information Age Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us About Schools and Society Today (hc)

ISBN-13: 9781641138192 / Angielski / Twarda / 2019 / 222 str.

Thomas S. Poetter;Don C. Murray;Peggy Larrick
cena 384,30 zł
(netto: 366,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 381,15 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Curriculum Windows: What Curriculum Theorists of the 1950s Can Teach Us about Schools and Society Today is an effort by students of curriculum studies, along with their professor, to interpret and understand curriculum texts and theorists of the 1950s in contemporary terms. The authors explore how key books/authors from the curriculum field of the 1950s illuminate new possibilities forward for us as scholar educators today: How might the theories, practices, and ideas wrapped up in curriculum texts of the 1950s still resonate with us, allow us to see backward in time and forward in time - all at the same time? How might these figurative windows of insight, thought, ideas, fantasy, and fancy make us think differently about curriculum, teaching, learning, students, education, leadership, and schools? Further, how might they help us see more clearly, even perhaps put us on a path to correct the mistakes and missteps of intervening decades and of today? The chapter authors and editors revisit and interpret several of the most important works in the curriculum field of the 1950s. The book's Foreword is by renowned curriculum theorist William H. Schubert.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Finance
Education > Research
Education > Curricula
Wydawca:
Information Age Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641138192
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000817798
Ilość stron:
222
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Foreword, Curriculum Windows: The 1950s
  • Preface: 1950s VolumeIntroduction: Curriculum Windows of the 1950sCalling a Truce: Rudolf Flesch and the Reading WarThere Were Bugs in the WindowWe Will Not Teach in Fear: Reclaiming Our Voice in the Complicated ConversationCreativity and the Windowless ClassroomA Personal Exploration ofMy Journey From Nongraded to GradedBloom’s Taxonomy: Six Decades of the Cognitive DomainLooking in the Residence Hall Window to the FutureCreating the World Outside Your Window2016: The New 1957The Tyler Rationale: A Model of Curriculum ArchitectureFlorence Stratemeyer: A Visionary ForgottenTea With TabaAbout theContributors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia