• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Curriculum: Toward New Identities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Curriculum: Toward New Identities

ISBN-13: 9780815325222 / Angielski / Miękka / 1998 / 432 str.

William F. Pinar
Curriculum: Toward New Identities Pinar, William 9780815325222 Garland Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Curriculum: Toward New Identities

ISBN-13: 9780815325222 / Angielski / Miękka / 1998 / 432 str.

William F. Pinar
cena 584,14
(netto: 556,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Education > Research
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Garland Publishing
Seria wydawnicza:
Critical Education Practice
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815325222
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000005827
Ilość stron:
432
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
21.56 x 14.17 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Curriculum: Toward New Identities represents an effort to 'prgoress beyond a certain primitive point' (p.xiii) through new theorizing that serves to frame our deepest constructions, autobiographical reflections, sociological imaginations, and lived experiences of the ever-changing polyglot culture we face in today's world...For all educators open to and interested in the ways in which postructuralism, postmodernism, and cultural studies are literally shape-shifting our lives and our work, this collection offers wonderfully unsettling examples of our 'curriculum club' for the new millenium." -- Linguistics and Education

Chapter One Storying the Self: Life Politics and the Study of the Teacher's Life and Work, Ivor F. Goodson; Chapter Two Curriculum, Transcendence, and Zen/Taoism: Critical Ontology of the Self, Wen-Song Hwu; Chapter Three On Using the Literacy Portfolio to Prepare Teachers for “Willful World Traveling”, Paula M. Salvio; Chapter Four Unskinning Curriculum, Dennis J. Sumara, Brent Davis; Chapter Five Reflections and Diffractions: Functions of Fiction in Curriculum Inquiry, Noel Gough; Chapter Six Pinar's Currere and Identity in Hyperreality: Grounding the Post-formal Notion of Intrapersonal Intelligence, Joe L. Kincheloe; Chapter Seven Psychoanalytic Feminism and the Powerful Teacher, Wendy Atwell-Vasey; Chapter Eight Early Childhood Education: A Call for the Construction of Revolutionary Images, Gaile S. Cannella; Chapter Nine Beyond Eurocentrism in Science Education: Promises and Problematics from a Feminist Poststructuralist Perspective, Annette Gough; Chapter Ten, Deborah P. Britzman; Chapter Eleven Don't Ask; Don't Tell: “Sniffing Out Queers” in Education, Suzanne de Castell, Mary Bryson; Chapter Twelve The Uses of Culture: Canon Formation, Postcolonial Literature, and the Multicultural Project, Cameron McCarthy; Chapter Thirteen Engendering Curriculum History, Petra Munro; Chapter Fourteen Curriculum and Concepts of Control, William E. DollJr., Al Alcazar; Chapter Fifteen Curriculum as Affichiste: Popular Culture and Identity, Alan A. Block; Chapter Sixteen Models of Excellence: Independent African-Centered Schools, Shariba Rivers, Kofi Lomotey; Chapter Seventeen Revolution and Reality: An Interview with Peter McLaren, Carmel Borg, Peter Mayo, Ronald Sultana;

William F. Pinar

Pinar, William F. William F. Pinar is Director of the Centre for the... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia