• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Curriculum Landscapes and Trends » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Curriculum Landscapes and Trends

ISBN-13: 9789048165117 / Angielski / Miękka / 2010 / 258 str.

Jan Van Den Akker; Wilmad Kuiper; Uwe Hameyer
Curriculum Landscapes and Trends Jan Van Den Akker Wilmad Kuiper Uwe Hameyer 9789048165117 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Curriculum Landscapes and Trends

ISBN-13: 9789048165117 / Angielski / Miękka / 2010 / 258 str.

Jan Van Den Akker; Wilmad Kuiper; Uwe Hameyer
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Curriculum problems are everywhere: alert observers with a practiced eye and educated mind will find it almost impossible to read a newspaper without discovering curricular issues. The media often report about educational reforms or even about curriculum wars with opposing parties fiercely debating the aims, content and organization of learning. Few people analyze these trends and discussions from a curricular conceptual framework. In addition, people sometimes think that their curriculum approaches and problems are unique and context-specific. However, international experience shows us that we can learn a lot from curriculum issues elsewhere.
This book aims to sharpen the eyes and minds of a broader audience in identifying, understanding, addressing and reflecting upon curriculum problems. It also aims to contribute to the increased exchange, discussion and reflection on all the current curriculum problems that form such a crucial part of learning worldwide.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Wydawca:
Not Avail
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789048165117
Rok wydania:
2010
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
258
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface. 1. Curriculum perspectives: an introduction; J. van den Akker. 2. Contrasting traditions: the English experience of curriculum change 1960-2000; B. Moon. 3. Images of the inquiry curriculum: innovative profiles of primary schools in Germany; U. Hameyer. 4. Curriculum reform in Israel: the power of individuals and other forces; M. Ben-Peretz. 5. Dutch secondary curriculum reform between ideals and implementation; J. van den Akker. 6. Mathematics textbooks and their use by teachers: a window into the education world of particular countries; B. Pepin, L. Haggerty. 7. Implications of the modular curriculum in the senior secondary school in Finland; J. Välijärvi. 8. Efforts to implement an open environmental education curriculum; K. Stokking. 9. Substantive trends in curriculum design and implementation: an analysis of innovations in The Netherlands; J. Terwel, M. Volman, W. Wardekker. 10. Social and political factors in the process of curriculum change; J. Letschert, J. Kessels. 11. Curriculum development from a technical-professional perspective; W. Kuiper, N. Nieveen, I. Visscher-Voerman. 12. ICT tools for curriculum development; S. McKenney, N. Nieveen. 13. Consequences of ICT for aims, contents, processes, and environments of learning; J. Voogt. 14. Digital learning materials: classification and implications for the curriculum; E. van den Berg, P. Blijleven, L. Jansen. Aboutthe Authors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia