• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Current Issues in Political Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Current Issues in Political Marketing

ISBN-13: 9780789024381 / Angielski / Miękka / 2006 / 318 str.

Jr. Walter W. Wymer; Jennifer Lees-Marshment
Current Issues in Political Marketing Walter W., Jr. Wymer Jennifer Lees-Marshment 9780789024381 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Current Issues in Political Marketing

ISBN-13: 9780789024381 / Angielski / Miękka / 2006 / 318 str.

Jr. Walter W. Wymer; Jennifer Lees-Marshment
cena 302,37
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Current Issues in Political Marketing presents up-to-date theory and research findings from academics working in political science, advertising, and management, and guidance from successful practitioners who know what it takes to make a nonprofit organization stand out in a crowd. The book presents the latest thinking on marketing issues and the consequences of political marketing, including insights into current British politics that can easily be applied to democratic countries. It will help you develop strategies that make effective use of limited resources as nonprofit organizations face greater competition for reduced government funding.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789024381
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
318
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
21.39 x 15.44 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction Political Marketing: The Cause of an Emerging Democratic Deficit in Britain? (Darren G. Lilleker) Square Peg, Round Hole? Can Marketing-Based Concepts Such as the ’Product’ and the ’Marketing Mix’ Have a Useful Role in the Political Arena? (Jenny Lloyd) A Conceptual Model of Political Market Orientation (Robert P. Ormrod) Membership Benefits, Membership Action: Why Incentives for Activism Are What Members Want (Sue Granik) Vote Winner or a Nuisance: Email and Elected Politicians’ Relationship with Their Constituents (Nigel Jackson) Electoral Participation and Non-Voter Segmentation (Declan P. Bannon) Young People’s Attitudes Towards British Political Advertising: Nurturing or Impeding Voter Engagement? (Janine Dermody and Richard Scullion) Marketing Government Reforms (Dave Gelders and Steven Van De Walle) Political Marketing Segmentation—The Case of UK Local Government (Patricia Rees and Hanne Gardner) The Impact of New Technology on the Communication of Parliamentary Information (Rita Marcella, Graeme Baxter, and Nick Moore) Political Campaign Advertising: Believe It or Not (Aron O’Cass) An Exploratory Assessment of Voter and Governmental Interface on Pertinent Issues Facing American Children and Youth (Tanuja Singh and Elisa Fredericks) Marketing Military Service: Benefits Segmentation Based on Generalized and Restricted Exchange (Kimball P. Marshall and Caroline Fisher) Political Issue Promotion in the Age of 9-11 (Cynthia R. Morton and Jorge Villegas) Political Opinion Leadership and Electoral Behavior (Aron O’Cass and Anthony Pecotich) Index Reference Notes Included

Jennifer Lees-Marshment, Walter W Wymer Jr

Lees-Marshment, Jennifer Jennifer Lees-Marshment is Founding Director for t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia