• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultures of Selling: Perspectives on Consumption and Society Since 1700 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultures of Selling: Perspectives on Consumption and Society Since 1700

ISBN-13: 9781138262782 / Angielski / Miękka / 2018 / 312 str.

Laura Ugolini; John Benson
Cultures of Selling: Perspectives on Consumption and Society Since 1700 Laura Ugolini John Benson 9781138262782 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultures of Selling: Perspectives on Consumption and Society Since 1700

ISBN-13: 9781138262782 / Angielski / Miękka / 2018 / 312 str.

Laura Ugolini; John Benson
cena 228,27
(netto: 217,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume explores the cultural and social values attached to retail selling in various historical contexts and locations. The articles shed light on different aspects of an activity that is both 'mundane' and almost universal: that of selling commodities for a profit. This is a field of study that is of growing interest to scholars from a variety of disciplines, but on which relatively little has yet been published.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Makroekonomia
History > General
Business & Economics > Economic Conditions
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
History of Retailing and Consumption
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138262782
Rok wydania:
2018
Numer serii:
000304441
Ilość stron:
312
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

’This book should find many readers who are interested in consumption. They will find a rich source of information and analysis.’ Journal of British Studies ’...a substantial and informative introduction... The editors are to be thanked for bringing this collection together.’ Business History Review

Contents: Introduction, John Benson and Laura Ugolini. Section 1 Itineraries and Spaces of Selling: West End shopping with Vogue: 1930s geographies of metropolitan consumption, Bronwen Edwards; Beyond the boundary of the shop: retail advertising spaces in 18th-century provincial England, Victoria Morgan; Creating new spaces of food consumption: the rise of mass catering and the activities of the Aerated Bread Company, Gareth Shaw, Louise Curth and Andrew Alexander. Section 2 Wheeling and Dealing: 'Speciousness is the bucketeer's watchword and outrageous effrontery his capital': financial bucket shops in the City of London, c. 1880-1939, Dilwyn Porter; Buy now - pay later. Credit: the mainstay of the retail furniture business? Clive Edwards; 'Funny money', hidden charges and repossession: working-class experiences of consumption and credit in the inter-war years, Avram Taylor. Section 3 Good Salesmanship: 'The customer is always right': change and continuity in British and American department store salesmanship, 1945-60, Joy Cushman; 'The diligent hand maketh rich': commercial advice for retailers in late 17th and early 18th century England, Elizabeth Anne Rothenberg; Interactions of discontent: customers, sales assistants and the state in the German Democratic Republic, 1970-89, Christina Schröder; The view from the shop: window display, the shopper and the formulation of theory, Susan Lomax. Index.

Professor John Benson and Dr Laura Ugolini are both based at the University of Wolverhampton, UK.

Ugolini, Laura Ugolini is a research assistant in the School of H... więcej >
Benson, John Benson is Professor of History at the University o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia