• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Culture and Cultures in Tourism: Exploring New Trends » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Culture and Cultures in Tourism: Exploring New Trends

ISBN-13: 9780367660925 / Angielski / Miękka / 2020 / 272 str.

Andres Artal-Tur; Metin Kozak
Culture and Cultures in Tourism: Exploring New Trends Andres Artal-Tur Metin Kozak 9780367660925 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Culture and Cultures in Tourism: Exploring New Trends

ISBN-13: 9780367660925 / Angielski / Miękka / 2020 / 272 str.

Andres Artal-Tur; Metin Kozak
cena 214,14
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This comprehensive volume explores new trends in cultural tourism, demonstrating how and why culture has become a central factor in tourism. The authors analyse a wide range of relevant issues. The chapters in this book were originally published in the journal Anatolia.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Science > Philosophy & Social Aspects
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367660925
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
272
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface Andres Artal-Tur and Metin Kozak  Introduction: Culture and Cultures in Tourism Andres Artal-Tur  Part I: Cultural and Heritage Tourism  1. Cultural tourism: a neglected dimension of tourism industry Tacgey Debes  2. Sustainable cultural heritage tourism at Ban Wangka Mon Village, Thailand Aunkrisa Sangchumnong and Metin Kozak  3. Representation of Intangible Cultural Heritage of Bangladesh through Social Media Md Saifuddin Khalid and Md Saiful Alam Chowdhury  4. Heritage tourism in the Andes: the case of Cuenca, Ecuador Guzmán Antonio Muñoz-Fernandez, Tomás López-Guzman, Diana López-Molina and Jesús Claudio Pérez-Galvez  5. Managing a World Heritage Site: The Case of Cappadocia Hazel Tucker and Andus Emge  6. The relationship between cultural tourist behaviour and destination sustainability Andres Artal-Tur, Marina Villena-Navarro and Luisa Alamá-Sabater  7. Cultural and Religious Tourism Development in Iran: Prospects and Challenges Rahim Heydari Chianeh, Giacomo del Chiappa and Vahid Ghasemi  8. Understanding religion-based tourism terminology in the context of the hotel industry Tugba Sen Kupeli, Burcu Koç and Azize Hassan  9. Hikers as cultural tourists: differences between hard and soft behaviours Francisco Rejón-Guardia, Maria Antonia García-Sastre and Margarita Alemany-Hormaeche  10. Engaging visitors in cultural and recreational experience at museums Sandra Maria Correia Loureiro and Eduardo Sarmento Ferreira  11. Do Perceptions Change? A Comparative Study Maria D. Alvarez, Kivanc Inelmen and Sukru Yarcan  Part II: Cultures in Tourism  12. Migration, Tourism and Peace: Lampedusa as a Social Laboratory Elisabet Ruspini, Marxiano Meloti and Ezio Marra  13. Cultural Visitors and Local Residents´ Interactions: Hippies movement at Sultanahmet in the 1960s Nazmi Kozak  14. Host–guest relationships in rural tourism: evidence from two Portuguese villages Elisabeth Kastenholz, Maria Joao Carneiro, Celeste Eussebio and Elisabete Figueiredo  15. The reciprocal aspect of the experience value: tourists and residents celebrating weddings in the rural village of Petritoli (Italy) Giovanna Bertella, Alesio Cavicchi and Teresa Bentini  16. Chinese tourists’ motivation and their relationship to cultural values Shan Jiang, Noel Scott, Li Tao and Peiyi Ding  17. Effects of self-congruity and destination image on destination loyalty: the role of cultural differences Woohyul Kim and Kristin Malek  18. Storytelling in tourism: Chinese visitors and Māori hosts in New Zealand Sharleen Howison, Freya Higgins-Desbiolles and Zexuan (Suzanne) Sun  19. A cross-cultural comparison of memorable tourism experiences of American and Taiwanese college students Jong-Hyeong Kim





20. Cross-cultural examination of decision elements: youth tourism in Switzerland Joseph S.Chen, Colin Johnson and Thouraya Gherissi-Labben

Andres Artal-Tur is an Associate Professor at the Technical University of Cartagena, Spain. He is a member of the Research Excellence Group EMODs; Research Associate at the Institute of International Economics (IEI-UV) at the University of Valencia, Spain; and a founding member of the FEMISE Network. His main research interest is in the analysis of tourist behaviour, destination planning, and culture and sustainability.



Metin Kozak is Full Professor at the Dokuz Eylul University in Izmir, Turkey. He is Editor-in-Chief of Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research. His main research interests focus on consumer behaviour, benchmarking, cross-cultural research, destination management and marketing, and European tourist markets.

Artal-Tur, Andres Andres Artal-Tur is at Technical University of Car... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia