• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Culture, Innovation and Entrepreneurship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Culture, Innovation and Entrepreneurship

ISBN-13: 9780367640019 / Miękka / 2023 / 254 str.

Culture, Innovation and Entrepreneurship  9780367640019 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Culture, Innovation and Entrepreneurship

ISBN-13: 9780367640019 / Miękka / 2023 / 254 str.

cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Culture, Innovation and Entrepreneurship provides cutting-edge theoretical and empirical insights about how culture shapes innovation and entrepreneurship.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Psychology > Creative Ability
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367640019
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
254
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Miękka

1. Culture, innovation and entrepreneurship  2. Entrepreneurship by design: the construction of meanings and markets for cultural craft goods  3. Taking Sigmund Freud to the Guggenheim: the religio-erotic production of Frank Lloyd Wright  4. Who is more likely to walk the talk? The symbolic management of entrepreneurial intentions by gender and work status  5. Framing innovation practices in interstitial issue fields: open innovation in the NYC administration  6. When the petting zoo spawns into monsters: open dialogue and a venture’s legitimacy quest in crowdfunding  7. Generative imitation, strategic distancing and optimal distinctiveness during the growth, decline and stabilization of Silicon Alley  8. A double-edged sword: cultural entrepreneurship and the mobilisation of morally tainted cultural resources  9. Venturing into the cultural future: research opportunities at the nexus of institutions, innovation and impact

Michael Lounsbury is Professor and the Canada Research Chair in Entrepreneurship and Innovation at the University of Alberta School of Business. He is the series editor of 'Research in the Sociology of Organizations' and is well-known for his pioneering research on cultural entrepreneurship and institutional logics.

Joep Cornelissen is Professor of Corporate Communication and Management at Rotterdam School of Management, Erasmus University. His research focuses on corporate and managerial communication in the context of innovation, entrepreneurship and change. His best-selling book, Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice, is now in its 6th edition.

Nina Granqvist is Associate Professor at the Aalto University School of Business. Her research focuses on how new markets emerge and develop in contexts such as solar energy, nanotechnology, material sciences and food. Her work theoretically contributes to our understanding of institutions, symbolic management, categorization, temporality and narratives.

Stine Grodal is Distinguished Professor of Entrepreneurship and Innovation at Northeastern University D’Amore-McKim School of Business. Her research examines the emergence and evolution of markets and industries with a specific focus on the strategies firms and other industry stakeholders use to shape and exploit new market categories.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia