• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural Perspectives on the Mathematics Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural Perspectives on the Mathematics Classroom

ISBN-13: 9780792329312 / Angielski / Twarda / 1994 / 215 str.

Stephen Lerman; S. Lerman; Stephen R. Lerman
Cultural Perspectives on the Mathematics Classroom Stephen Lerman S. Lerman Stephen R. Lerman 9780792329312 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural Perspectives on the Mathematics Classroom

ISBN-13: 9780792329312 / Angielski / Twarda / 1994 / 215 str.

Stephen Lerman; S. Lerman; Stephen R. Lerman
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Mathematics teaching and learning have been dominated by a concern for the intellectual readiness of the child, debates over rote learning versus understanding and, recently, mathematical processes and thinking. The gaze into today's mathematics classroom is firmly focused on the individual learner. Recently, however, studies of mathematics in social practices, including the market place and the home, have initiated a shift of focus. Culture has become identified as a key to understanding the basis on which the learner appropriates meaning. The chapters in this timely book attempt to engage with this shift of focus and offer original contributions to the debate about mathematics teaching and learning. They adopt theoretical perspectives while drawing on the classroom as both the source of investigation and the site of potential change and development. The book will be of fundamental interest to lecturers and researchers and to teachers concerned with the classroom as a cultural phenomenon.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Analecta Husserliana
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792329312
Rok wydania:
1994
Wydanie:
1994
Numer serii:
000330125
Ilość stron:
215
Waga:
1.10 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction. The Culture of the Mathematics Classroom: an Unknown Quantity? M. Nickson. Sets, Lies and Stereotypes; R. Noss. Mathematics by All; J.D. Volmink. Whose Culture Includes Mathematics? L. Burton. Anthropology in the Mathematics Classroom? R. Pinxten. What Happens when Robots Have Feelings? L. Gattuso. The Computer as a Catalyst in the Mathematics Classroom? C. Morgan. Spoken Mathematical Classroom Culture: Artifice and Artificiality; D. Pimm. Patterns of Interaction and the Culture of the Mathematics Classroom; T. Wood. Language and `Subjectivity' in the Mathematics Classroom; J. Evans, A. Tsatsaroni. Changing Focus in the Mathematics Classroom; S. Lerman.

Stephen Lerman is Professor of Mathematics Education and Deputy Director of the Centre for Research in Education at London South Bank University, England. His research interests include sociocultural theory, sociological perspectives of mathematics education, and classroom studies. He was lead researcher on an ESRC funded project to examine research publications over a 12 year period, part of which was to identify theories of learning adopted by researchers. He is coresearcher on an EU project called ABCMaths and on a project funded by the Australian Research Council working with remote indigenous schools in the north of Western Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia