• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural-Historical Activity Theory Approaches to Design-Based Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural-Historical Activity Theory Approaches to Design-Based Research

ISBN-13: 9781138570825 / Angielski / Twarda / 2018 / 158 str.

Mike Cole; William Penuel; Kevin O'Neill
Cultural-Historical Activity Theory Approaches to Design-Based Research Mike Cole William Penuel Kevin O'Neill 9781138570825 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural-Historical Activity Theory Approaches to Design-Based Research

ISBN-13: 9781138570825 / Angielski / Twarda / 2018 / 158 str.

Mike Cole; William Penuel; Kevin O'Neill
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Design-based research offers a more collaborative approach to organizing for equitable educational change. Contributors offer new approaches for design research methodologies to encompass issues and contexts that have often been absent in most learning sciences research. It was published as a special issue of The Journal of the Learning Sciences.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138570825
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
158
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction to the Special Issue    1. Understanding Design Research–Practice Partnerships in Context and Time: Why Learning Sciences Scholars Should Learn From Cultural-Historical Activity Theory Approaches to Design-Based Research    2. Design-Based Intervention Research as the Science of the Doubly Artificial   3. Organizing for Teacher Agency in Curricular Co-Design   4. Social Design Experiments: Toward Equity by Design   5. Formative Interventions for Expansive Learning and Transformative Agency   6. Cultural-Historical Activity Theory/Design-Based Research in Pasteur’s Quadrant

William R. Penuel is professor of learning sciences and human development in the School of Education at the University of Colorado Boulder, USA. His current research examines conditions needed to implement rigorous, responsive, and equitable teaching practices in science education.With colleagues from across the country, he is developing and testing new models for supporting implementation through long-term partnerships between educators and researchers.

Michael Cole's research focuses on the role of culture in human development, with a special emphasis on the role of schooling. Since the early 1980's he has engaged in a series of educational intervention projects motivated by theories and methodologies ideas inspired by the work of Russian cultural-historical developmental psychology, combined with ethnographic methods favored by American cultural anthropologists. Relevant publications describing this work include Cultural Psychology (1996) and The Fifth Dimension: An afterschool program built on diversity (2006).

D. Kevin O’Neill is Associate Professor of Education and Technology at Simon Fraser University in British Columbia, Canada. The main focus of his research for the past decade and a half has been the teaching and learning of history with the aid of digital technologies. A more recent focus of his scholarship has been critique of design-based research methodology, and lessons that learning scientists can learn from design in other fields, such as aeronautics and architecture.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia