• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural Diversity and the Schools: Volume 2: Prejudice, Polemic or Progress? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural Diversity and the Schools: Volume 2: Prejudice, Polemic or Progress?

ISBN-13: 9781850009917 / Angielski / Twarda / 1992 / 430 str.

The World Bank; Celia Modg James Lynch Education Specialist; The World Bank; Celia Modg James Lynch Education Specialist
Cultural Diversity and the Schools: Volume 2: Prejudice, Polemic or Progress? James Lynch Education Specialist, The World Bank; Celia Modg James Lynch Education Specialist, The World Bank; Celia Mod 9781850009917 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural Diversity and the Schools: Volume 2: Prejudice, Polemic or Progress?

ISBN-13: 9781850009917 / Angielski / Twarda / 1992 / 430 str.

The World Bank; Celia Modg James Lynch Education Specialist; The World Bank; Celia Modg James Lynch Education Specialist
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

One of the major problems facing societies, in almost all parts of the world, is the inadequate accommodation of social equity with cultural diversity. The crisis emanating from neglect of this issue can be seen in all societies. The lack of discourse between the two systems, cultural and social, means that there are fewer shared ideologies, on the basis of which accommodations can be negotiated.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781850009917
Rok wydania:
1992
Ilość stron:
430
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Editors’ Introduction, PART ONE: THE ROOTS OF PREJUDICE, 1. Roots of Prejudice: Genetic or Environmental?, 2. The Development of Peer Prejudice and Discrimination in Children, 3. The Roots of Racism, 4. The Development of Racial Attitudes in Children, 5. Gender Discrimination and Education, 6. Cultural Diversity and Prejudice in Non-Verbal Communication, PART TWO: INTERGROUP RELATIONS AND PREJUDICE REDUCTION, 7. Intergroup Anxiety and Intergroup Interaction, 8. Research and Theory in Intergroup Relations: Issues of Consensus and Controversy, 9. Social Interdependence and Crossethnic Relationships, 10. Crosscultural Psychology and Teacher Training, PART THREE: EDUCATIONAL APPROACHES TO REDUCE PREJUDICE, 11. Teaching Methods that Enhance Human Dignity, Self-Respect and Academic Achievement, 12. The Jigsaw Classroom: A Cooperative Strategy for Reducing Prejudice, 13. Educational Interventions for Prejudice Reduction and Integration in Elementary Schools, PART FOUR: VALUES AND PREJUDICE REDUCTION, 14. Values Education and Attitude Change: The Need for an Interdependent Approach, 15. Moral Education, Values Education and Prejudice Reduction, 16. Prejudice and Moral Education, PART FIVE: COOPERATIVE LEARNING, PREJUDICE REDUCTION AND EFFECTIVE EDUCATION, 17. Cooperative Learning: Applying Contact Theory in Desegregated Schools, 18. Involuntary School Desegregation versus Effective Education, 19. Pride, Prejudice and Power: The Mass Media as Societal Educator on Diversity, EPILOGUE, Prejudice Reduction: Retrospect and Prospect, Author Index, Subject Index

James Lynch works for the World Bank in Washington, specializing in education projects in least developed countries in Asia. His work on this volume is carried out in his personal capacity. Norman Miller is Silberburg Professor of Psychology at the University of Southern California Celia Modgil is Senior Lecturer in Education and Head of Department of Undergraduate Teacher Education at Goldsmith’s College, University of London. Sohan Modgil is Reader in Educational Research and Development at Brighton Polytechnic.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia