• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural Differences in Social Media Communications of Tech Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural Differences in Social Media Communications of Tech Companies

ISBN-13: 9783659765469 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

Huang Yi
Cultural Differences in Social Media Communications of Tech Companies Huang Yi 9783659765469 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural Differences in Social Media Communications of Tech Companies

ISBN-13: 9783659765469 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

Huang Yi
cena 246,14 zł
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With the penetration of Internet and social media, the world is not only gradually turning into a flat market for international commerce, but also opening up to become a level playing field for communications. Understanding how the cultural element and the rise of social media influence global communications is especially important for B2C technology companies, because they are committed to constantly delivering innovative products and communicating these new concepts to people all over the world from different cultures. To help these companies improve communications effectiveness, the author reviews current academic papers and conducts a thorough content analysis to analyze the effectiveness of social media activities of two international B2C technology companies, Microsoft and Lenovo, on Chinese and US social media platforms from a motivation perspective, and then summerizes several important principles for social media communications in different cultures.

With the penetration of Internet and social media, the world is not only gradually turning into a flat market for international commerce, but also opening up to become a level playing field for communications. Understanding how the cultural element and the rise of social media influence global communications is especially important for B2C technology companies, because they are committed to constantly delivering innovative products and communicating these new concepts to people all over the world from different cultures. To help these companies improve communications effectiveness, the author reviews current academic papers and conducts a thorough content analysis to analyze the effectiveness of social media activities of two international B2C technology companies, Microsoft and Lenovo, on Chinese and US social media platforms from a motivation perspective, and then summerizes several important principles for social media communications in different cultures.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659765469
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
92
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Yi Huang has abundant communications experiences in industries including Technology, Media, Fashion and Entertainment for clients such as IBM, Samsung, Google and Siemens. She graduated from University of Southern California with a Master of Arts in Strategic PR and received her Bachelor degrees in Psychology and Economics at Peking University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia