• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural Barriers to the Success of Foreign Media Content: Western Media in China, India, and Japan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural Barriers to the Success of Foreign Media Content: Western Media in China, India, and Japan

ISBN-13: 9783631594308 / Angielski / Twarda / 2009 / 428 str.

Ulrike Rohn
Cultural Barriers to the Success of Foreign Media Content: Western Media in China, India, and Japan Rohn, Ulrike 9783631594308 BERTRAMS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural Barriers to the Success of Foreign Media Content: Western Media in China, India, and Japan

ISBN-13: 9783631594308 / Angielski / Twarda / 2009 / 428 str.

Ulrike Rohn
cena 506,05
(netto: 481,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 504,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

What media content attracts audiences across cultures and what does not? What does the cross-cultural audience demand depend on? The author takes a new approach to understanding cultural barriers to the success of foreign media content by analyzing the entry strategies of Time Warner, Disney, Viacom, News Corporation, and Bertelsmann with regard to China, India, and Japan in terms of their respective localization efforts. In-depth interviews with companies representatives give an insight into how they view the need for locally-produced media in these countries. The author develops and employs the Lacuna and Universal Model that provides a new theoretical classification of reasons for the cross-cultural success and failure of media content, as well as the Vertical Barrier Chain that locates cultural barriers in the wider context of legal, political, and economic barriers to successful entry into foreign media markets."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Drama > General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
BERTRAMS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631594308
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
428
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
21.08 x 14.99 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Cultural influences in media production and consumption - Cross-cultural audience demand - International media strategies - Global standardization vs. local adaptation - Lacuna and Universal Model - Vertical Barrier Chain - Time Warner, Disney, Viacom, News Corporation, and Bertelsmann in China, India, and Japan - Legal, political, economic, and cultural barriers for foreign media companies in China, India, and Japan - In-depth interviews with media companies' managers.

The Author: Ulrike Rohn is Researcher at the Institute of Journalism and Communication at the University of Tartu (Estonia). Previously, she researched and taught at the Institute of Communication Research at the University of Jena (Germany), where she also earned her Ph.D. She has worked and lived in many different countries, including China, India, and Japan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia