• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cross-Cultural Behaviour in Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cross-Cultural Behaviour in Tourism

ISBN-13: 9781138131965 / Angielski / Twarda / 2015 / 368 str.

PhD Yvette Reisinger;Lindsay Turner
Cross-Cultural Behaviour in Tourism Yvette Reisinger, PhD, Lindsay Turner 9781138131965 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cross-Cultural Behaviour in Tourism

ISBN-13: 9781138131965 / Angielski / Twarda / 2015 / 368 str.

PhD Yvette Reisinger;Lindsay Turner
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Cross-Cultural Behaviour in Tourism: Concepts and Analysis is important reading for those in the following areas of industry: * Tourism: illustrates the importance of cultural background in the tourist experience and how it is a major determinant in repeat visitation * Marketing: provides an understanding of the cultural background of a destination that is vital when formulating successful marketing strategies * Management: provides valuable examples on how cultures influence tourist behaviour and decision-making, helping managers to develop cross-cultural skills and deal with tourists from diverse cultural backgrounds Tourism is a service industry where people from different nationalities meet. In today's international marketplace it is imperative that those in the industry understand the influence of national cultures on their consumers in order to compete successfully for a market share. The book is accompanied by online resources which can be found at www.bh.com/companions/0750656689. These resources include an account of Hypothesis Testing, together with a detailed glossary and a comprehensive reference list of relevant materials.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138131965
Rok wydania:
2015
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
368
Waga:
0.45 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

"... Cross Cultural Behaviour in Tourism makes a major contribution to understanding cultural differences across nations and the impact of host and guest behavior... Reisinger and Turner's work on this complicated and multidimensional subject will be invaluable to those who follow."
Charles R. Goeldner, PhD, Professor Emeritus of Marketing and Tourism, University of Colorado at Boulder, USA and Editor, Journal of Travel Research

"This comprehensive, well-researched and excellently written book is a must for every tourism student, researcher, and practitioner who comes in contact with tourists of different nationalities."
Abraham Pizam, PhD, Professor and Dean, Rosen School of Hospitality Management, University of Central Florida, USA

"This is a welcome addition to existing literature in tourism. This well researched book provides an in-depth analysis of cross-cultural issues and cross-cultural relationships prevailing in the backdrop of tourism encounters. The authors are to be commended for their timely contribution. "
Professor Kaye Chon PhD, Chair Professor & Head, School of Hotel and Tourism Management, The Hong Kong Polytechnic University

Preface; Introduction; Concepts of cross cultural behaviour in tourism: Culture; Social contact; Values; Rules of social interaction; Perception; Satisfaction; Methods for cross cultural analysis in tourism; Principal components and factor analysis for cross cultural analysis; Structural equation modelling for cross cultural analysis; Applications of cultural analysis in tourism: Cultural analysis: marketing and management implications: Conclusions; Index

Simon Knox, Stan Maklan, Adrian Payne, Joe Peppard, Lynette Ryals



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia